14 april 2015

Review | Catrice Cosmetics - Eyeshadow Palette 'Absolute Rose'

Vandaag heb ik voor jullie een review, van één de eerste producten van de Deautybox.
Ik heb het over het Catrice Cosmetics - Eyeshadow Palette 'Absolute Rose'
Een palette wat ik al een aantal keer heb zien liggen in de winkel, maar toch om één of andere reden nooit mee nam. Ik had namelijk zoiets van 'O, zoiets heb ik vast al'
Nu ik hem heb ontvangen uit de Deautybox heb ik de kans om hem eens goed te testen voor jullie en dat heb ik gedaan!


Dit zegt de Deautybox:

Wij zijn al langer fan van het prijs-kwaliteitvolle Catrice. Onze favoriet? Hun oogschaduwpaletten.
De soepele textuur en het hoge pigmentgehalte zijn top, en de combinatie van matte en glinsterende kleuren handig. Wij kozen voor 'La Vie en Rose', volgens het trendscouting team van Catrice zes van de meest populaire kleuren. Mix en match deze zachte nodes en trendy rosé tinten voor een originele look.

Full Size - Aanbevolen verkoopprijs: €4,99


Mijn eerst indruk heb ik (hierboven) al een beetje verklapt. Ik dacht toen ik het zag: 'O, zoiets heb ik al'. Toch is het niet helemaal zo. Het is een palette met mooie natuurlijke tinten (daar heb ik er wel een heleboel van) maar dit is zeker een mooie combinatie aan kleuren. Van licht tot donker, van roze tot bruine tinten. Van de lichte kleur, die je als highlighter kan gebruiken, tot de donkerste kleur die je als eyeliner kan gebruiken. Kortom, een alles in één palette!



Zoals de Deautybox al aangaf, het pigment is goed. Zelfs de lichtste kleur heeft een goed pigment. De bovenste foto zijn de eerste drie kleuren uit het palette en de onderste foto zijn de laatste drie kleuren. De prijs - kwaliteitsverhouding is dus goed, zoals we gewend zijn bij Catrice.

Ook heb ik een look gemaakt, die ik de afgelopen tijd bijna elke dag draag. Ik heb de tweede kleur gebruikt op mijn bewegend ooglid. De derde kleur heb ik in mijn arcadeboog gedaan. De lichtste kleur heb ik onder mijn wenkbrauwbot en in mijn ooghoek gedaan en de donkerste kleur heb ik gebruikt onder mijn oog, in een lijntje.

Ik vind dit een hele mooie en sprekende look. Het lijntje onder het oog, maakt het net wat bijzonderder en sprekender.




Kortom: Ik vind het een super palette, die ik nu bijna dagelijks gebruik. Het is een veelzijdig palette met een goed pigment. Ook de prijs en goed, want voor €4,99 heb je een super mooi palette. Het zijn nude tinten, die iedereen goed staat, je kan er de plank dus niet mee mis slaan. Ik geef dit palette een 9!

Q: Wat vind jij van dit palette van Catrice?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten