13 april 2015

Photo Dairy #73

Vandaag is het weer maandag, helaas het weekend is weer voorbij.
We moeten het weer aan, de werkweek is begonnen.
Niks is dan zo heerlijk om even terug te blikken of afgelopen week.

Maandag

Het is vandaag tweede paasdag en omdat gisteren de sportschool dicht was, ben ik vandaag een uur gaan trainen. Ik heb vandaag mijn benen en mijn romp getraind. Daarna heb ik producten getest, het is echt heerlijk om een extra dagje vrij te zijn!

Dinsdag

Vandaag had ik een hele drukke dag en heb ik niet de tijd genomen om foto's te maken, helaas!

Woensdag

Mijn ochtend was een beetje zwaar, ik had slecht geslapen en ik had hoofdpijn. Een slechte manier om de dag te beginnen. Maar ik heb de dag wel goed afgesloten, want ik was weer gezellig bij Sara geweest!

Donderdag

Ja, ik was vandaag een dagje vrij. Ik begon lekker in mijn onesie en een lekker ontbijt en daarna ben ik gaan sporten. Ik heb vandaag mijn armen en mijn romp getraind. Ik had wel geluk dat het een heerlijke dag was met mooi weer, dus ik genoot lekker in het zonnetje.

Vrijdag

Vandaag had ik heel veel gedaan, maar amper een foto genomen. Toen ik lekker in het zonnetje zat, dacht ik, ik maak even een foto.

Ik ben lekker met de hond van mijn ouders het bos in geweest, heb foto's geschoten en ook nog schoongemaakt.

Maar deze foto in de zon maak de dag wel compleet.










Zaterdag


Vandaag een hele leuke dag, overdag heb ik lekker foto's geschoten voor komende week voor de site en daarna ben ik lekker uiteten geweest met Dionne en Birgit! 

Zondag

Vandaag begon ik de dag ook weer met sporten, ik trainde mijn benen en mijn romp. Daarna heb ik lekker relax gedaan en heerlijk video's gekeken op Youtube. Ook hebben we (vrienden en me vriend) een ritje gemaakt op de motor. We zijn uiteindelijk in Hoenderloo terecht gekomen, en hebben een heerlijk softijsje gegeten.

Kortom een mooie afsluiting van een mooie week!

Q: Hoe was jouw week?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten