17 maart 2015

Review | Essence XXXL nude lipgloss - 03 Taste the sweet

Vandaag heb ik voor jullie een review van een lipgloss van het merk Essence.
Het is de Essence XXXL nude in de kleur 03 Taste the sweet.
Wat ik het leukst vind, het is een heerlijke budget lipgloss, want het kost maar €1,99


Ik ben normaal niet zo van de lipgloss, want als ik aan lipgloss denk dan denk ik meteen aan enorme plak lippen. En aan plak lippen, plakt weer haar en dat is geen combinatie met mijn lange haar.
Waarom zou ik dan een lipgloss gaan testen? Ik zag deze lipgloss liggen in het Kruidvat, voor de goedkope prijs van €1,99 en dacht, misschien klopt mijn beeld niet helemaal meer. Misschien hebben ze nu betere lipgloss en is dit wel een hele fijne?


Nou dat mijn mening moest bijstellen, was één ding wat zeker was. Het is een mooie nude kleur (zoals de naam al zegt) die volgens mij bij bijna iedereen mooi zal staan. Het is makkelijk aan te brengen en door het sponsje breng je niet te veel aan. Hierdoor krijg je niet van die enorme plak lippen. Natuurlijk plakt het iets, maar wat ik in mijn hoofd had was zeer overdreven. Mijn haar plakt er amper in, en het is over het algemeen niet super plakkend. Ik vind het een fijne substantie, ik heb het idee dat het mijn lippen ook vet houd en dat ik minder velletjes heb. Wat ik natuurlijk ook fijn vind, is dat deze lipgloss lang blijft zitten. Ik ben namelijk niet het type dat om het uur mijn make-up gaat bijwerken in de wc.


Kortom, ik ben zeer tevreden met deze lipgloss en hij is niet meer uit mijn tas te slaan. Ik ben zeer blij en de laatste tijd gebruik ik alleen nog maar deze lipgloss. Het is een mooie kleur, die je met gemak elke dag kan dragen. Het is een kleur, 'een-my-lips-but-better-kleurtje', die met alles te combineren is. En doordat de gloss een klein beetje glimt, maakt het je look mooi af.



Hierboven kan je zien hoe de lipgloss staat en hoe mooi de kleur en de glans is. Ik heb echt mijn mening moeten bijstellen en ik heb zeker een nieuwe favoriet!

Q: Draag jij wel eens lipgloss?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten