16 maart 2015

Photo Dairy #69

Het is weer maandag, het weekend is weer voorbij (helaas), maar het is ook tijd om terug te kijken op een hele leuk week.

Maandag

Vandaag had ik een drukke werk dag en dan merk ik meteen dat ik bijna geen foto's maak. Toch neem ik, hoe druk ik ook ben, altijd even de tijd om GTST te kijken. Het is even mijn momentje en ook het momentje om even een foto te maken.




















Dinsdag


Vandaag was het een heerlijke dag, want het was heerlijk weer. Het was dus zeker geen straf dat ik even mocht werken en in mijn pauze moest ik even een selfie maken met de zon in mijn gezicht. Toch was het vandaag ook best een lange dag en heb ik weer de avond languit op de bank gelegen.

Woensdag

Ja, wie wordt er niet vrolijk van het mooie weer. Woensdag, weer een mooie dag! Ik krijg de lente helemaal in mijn bol en nu maar hopen dat het niet meer koud gaat worden. In de avond ging ik lekker op bezoek bij mijn zus en ze hebben daar z'n leuke kat. Die even languit bij mij kwam liggen, super schattig! We hadden samen een verrassingspakket gemaakt voor die hond die mijn ouders vrijdag hebben gekregen. Erg leuk!

Donderdag


Ja, ik heb weer heerlijk een uur gesport, het zit weer helemaal in mijn systeem. Ik moest het weer even opbouwen, omdat ik ziek was geweest. Dan vind ik het meteen weer moeilijk om te gaan. Maar nu gaat het weer helemaal goed en heb ik het schema er weer strak inzitten. In de middag hadden we rapportgesprekken op school, dus ik was geen dagje vrij. In de avond vond ik het even tijd om mijn teennagels te verzorgen, wat hoog nodig was. Nu heb ik een mooie lichtblauwe kleur op mijn tenen, om even in de lentestemming te blijven.

Vrijdag

Vandaag zou ik vrij zijn, maar ik heb in de middag even twee uurtjes kunnen invallen in groep 7. Wat ik heel leuk vond, maar ook wel beetje jammer, want ik kon niet mee met het ophalen van de hond. Maar na me werk ben ik meteen naar mijn ouders gegaan en daar is de slaapkop, en zijn naam is Bo.
Het is een super schattige pup en slaapt nog veel. Maar nu ik dit typ, op zondag, en ik net terug kom van mijn ouders, is die toch een stuk drukker. Het is nu echt een pup, die overal in bijt, veel rent en aandacht vraagt. Maar och, wat is het een schatje!

Zaterdag

Mijn ouders hebben een wilg in de tuin staan en die moest geknot worden. Dan hebben we ook meteen paastakken voor de hele familie. Ook wilde ik er dit jaar een aantal en heb ik het huis al helemaal in de lente stemming gebracht. Ik vind het zo vrolijk staan en nu is de lente helemaal niet zo ver weg. Het is fijn om het frisse en warme weer  in te gaan, en ik word al helemaal blij als het zonnetje er weer is. Nu hoorde ik dat het komende week weer heerlijk weer zal worden, dus ik kan niet wachten.











In deze Photo Dairy zitten niet heel veel foto's, ik ga er zeker weer meer op letten om foto's te maken, want het is zo leuk om te doen. Alleen vergeet ik het soms.

Q: Hoe was jou weekend?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten