18 maart 2015

Mijn lente wishlist

Vandaag wil ik aan jullie mijn wensenlijstje laten zien voor de lente.
Ik heb lekker online zitten snuffelen naar de leukste lente dingen en die ga ik met jullie delen.
Ik heb de lente helemaal in mijn bol en zeker met het zonnetje wat vandaag en gisteren weer is gaan schijnen. Dan wordt alles toch ook een stuk mooier en gezelliger, daarom wil ik die sfeer ook heerlijk terugbrengen in huis.


Het zijn Beauty, Fashion en Lifestyle spullen, die mijn aan de lente doet denken.
Die mij een lente gevoel geven en mij heerlijk vrolijk maken.

Beats by Dr.Dre Solo 2 on-ear hooftelefoon €173,05
Hoe heerlijk is het om een frisse witte hoofdtelefoon op te hebben, met heerlijke lentemuziek.
Muziek beïnvloed je stemming, dus waarom zou je daar geen gebruik van maken.
Heerlijke vrolijke (misschien een beetje zomerse) muziek, en je humeur is stukken beter!

Apple Ipod MD778NF/A €44,74
Als je een muziekje wilt luisteren is het handig om niet alleen een hoofdtelefoon te hebben, maar ook een Ipod. Hoe vrolijk wil je het hebben, want ze zijn in allerlei leuke kleurtjes te krijgen. Dat vrolijkt mij dan meteen weer op, ik vind de middelste (roze/rood) en de blauwe erg mooi!


Bloomingville waxinelichthouder €24,95

Ja, kaarsjes maken sfeer, ook in de lente. Deze mooie mintgroene waxinelichthouders, geven mij een lentekriebel en staan heerlijk gezellig als het toch weer donker word.

Garner Skin Naturals Micellair Reinigingswater €6,49
Ik hoor het je bijna denken, reinigingswater? Hoort dat bij de lente? Voor mij wel, en niet alleen door de hysterische roze dop, maar ook het frisse gevoel. Het frisse gevoel, wat mij aan de lente doet denken, een schone huid en dan de heerlijke zonnestralen opvangen. Ja, voor mij hoort dit dus ook zeker bij de lente.

Only Maxi rok €24,95
Hoe zomers wil je het hebben, rokjes! Maar in de lente is het niet altijd even warm, maar een maxi rok kan altijd. Het staat leuk en vrolijk en hoort voor mij toch echt bij de lente.

Riverdale bijzettafel  €49,95
Een mooi bijzettafeltje waarop je mooie bloemen kan neerzetten, of mooie kaarsen. Deze tafel geeft een frisse uitstraling en kan het lekker opfleuren. Leuk om naast de bank te zetten of in een mooi hoekje. En natuurlijk kan je het aanpassen bij elk seizoen.

Sensationail gelnagellak - Juicy Sangria 13,49
Nu mogen de nagels weer lekker gezien worden, niet alleen mijn handen, maar natuurlijk ook mijn tenen. Ik vind rood een kleur die altijd kan en echt overal bij staat en het fijne is dat het lang blijft zitten als het gelnagellak is. En natuurlijk zegt deze naam toch een en al zomer!

Steps Coat €119,95
Ja, ik moet ook toegeven, in de lente is het niet altijd even warm. Maar toch wil je dan niet je donkere winterjas aan. Ik vind dit een heerlijke frisse jas, die zeker geschikt is voor de lente. Ik houd van deze mintkleur, die me echt vrolijk maakt!

Whkmp's OWN Jurk €67,96
Deze jurk is echt zomers, maar past ook geweldig bij de lente. Als je hier een leuk vestje in een leuke kleur overheen draagt, zodat die net iets warmer is, is het een ideale lentejurk.
Ook al is het zwart/wit, door een mooie combinatie met een kleurrijk vest heb je een geweldige lentelook!

Nu hoor ik het je bijna denken, dan moet ik heel het internet af om bij verschillende sites dingen te bestellen. Dan moet ik meerdere momenten thuis zijn om al die pakjes te ontvangen? Nou, nee!
Je kan dit allemaal bestellen bij één webwinkel, namelijk de webwinkel van Wehkamp.

Ik zou zeggen, ga heerlijk shoppen in deze webwinkel en haal de lente in huis!

Q: Hoe haal jij de lente in huis?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten