20 maart 2015

Review | Essence All-in-one CC Cream

Vandaag heb ik voor jullie een review van een CC-cream van het merk Essence.
Het is de Clear & correct even and perfect complexion, een hele mond vol.


Het is een budget CC-cream voor maar €3,99. Daarom is hij ook het uitproberen waard.
Misschien hebben jullie het in mijn vorige artikelen al een keer gelezen, maar ik ben al een tijdje opzoek naar mooie 'foundation'. Nou hoeft het van mij niet perse een foundation te zijn, maar een crème die mijn huid een beetje egaler doet lijken en mijn roodheid een beetje verdoezelt. Maar ik wil er ook niet uitzien als een pannenkoek. Deze CC-cream beloofd een hoop, benieuwd wat hij ervan waar maakt. Wat ik ook belangrijk vind ik dat er SPF 30 inzit, want met het zonnetje dat af en toe om de hoek komt schijnen, is het belangrijk om goed beschermt te zijn.


Ik draai de dop open en dit vind ik meteen een tegenvaller. De hele dop is vies?! Ook lijkt de kleur veel en veel te donker en ik vind het er oprecht smerig uitzien. Dit zijn helaas meteen een aantal minpunten. Ik heb natuurlijk zelf de dop wel helemaal schoongemaakt, want anders blijft het een zooitje. Nu ik hem er zo uit zie, denk ik meteen 'Help, hij is te donker!' Ik heb een hele lichte huid en om een crème te vinden die past bij mijn huid is lastig. Het is de kleur 10 natural.


Nou, het viel allemaal reuze mee, de kleur is niet te donker. Maar ik moet wel oppassen dat ik niet teveel aanbreng, want dan kan die wel te donker worden (of eigenlijk meer oranje). Ik heb nu een dun laagje op mijn huid en ik vind wel dat mijn huid egaler lijkt. Toch vind ik niet dat hij plekjes goed verbergt. Ik ben tevreden met het resultaat, maar niet razend enthousiast. Ik had wel iets meer verwacht van deze crème.

Kortom: Ik vind het niet het beloofde resultaat geven, ik had meer verwacht van deze CC-cream. Toch zal ik hem zeker gebruiken totdat die op is, maar ik ben er niet razend enthousiast over. Je zal hem niet terug gaan zien in mijn 'Favorieten-videos'. Ik zou het fijner hebben gevonden als die iets meer mijn plekjes zou verbergen, want dat beloofd hij wel op de verpakking. Het is wel een goede bescherming tegen de zon!

Q: Wat is jouw favoriete CC-cream op dit moment?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten