15 februari 2015

Vlog #17 Ziek, saai en kort

Vandaag heb ik voor jullie een vlog, een in mijn ogen niet zo heel leuke vlog.
Toch wilde ik het met jullie delen, want helaas gebeuren er ook wel eens minder leuke dingen. Deze week was ik ziek, ik had enorm last van mijn buik en daarom heb ik ook bijna niet gevlogd. Het is natuurlijk heel saai om te zien dat iemand ziek is. Donderdag en vrijdag heb ik helemaal niet gevlogd, want ik voelde me echt beroerd.

Ik heb nu een 10 daagse antibiotica kuur en ik voel me steeds weer iets beter.
Ik hoop dat aankomende week een stuk leuker zou zijn, ook voor het vloggen, maar ook omdat ik me natuurlijk beter wil voelen en weer wil werken.

Hieronder kan je zien wat ik alsnog heb gevlogd.



Q: Hoe voel jij je?

Liefs,

Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten