16 februari 2015

Photo Dairy #65

Vandaag heb ik voor jullie weer een Photo Dairy, hierin laat ik jullie door middel van foto’s mijn afgelopen week zien. Misschien had je mijn vlog al bekeken van afgelopen week, maar ik was helaas de hele week ziek. Daarom heb ik ook minder foto’s dan dat ik in mijn hoofd zou hebben, maar genoeg om een ‘leuk’ artikel mee te maken.

Maandag



Vandaag heb ik me dus weer ziek moeten melden. Iets waar ik enorm van baalde, ik had namelijk nogal een schuldgevoel. Ik wil heel graag werken en om dan een dag helemaal thuis te zitten, daar baalde ik enorm van. Ik heb niet veel gedaan, en een beetje kansloze dingen op tv zitten bekijken. Zoals ‘Achter gesloten deuren’ dan spelen ‘acteurs’ een waargebeurd verhaal na. Alleen is het dan echt overdreven en in mijn ogen niet goed geacteerd. En daar kan ik dan een hele poos na zitten kijken, dan ben ik pas echt ziek.

Dinsdag



Over kansloze series gesproken, heb ik ook twee seizoenen van Girls afgekeken. Ik weet nog steeds niet wat ik van de serie vind, een beetje apart misschien. Toch heb ik nu ook seizoen 3 die ik ga kijken, want ja als ik dan toch al 1 en 2 heb gezien, kan 3 er ook wel bij!

Woensdag



Naar Girls, heb ik ook weer de nieuwe afleveringen van Faking It gekeken, van seizoen 2. Ik vind dit echt een super leuke en grappige serie!

Donderdag



Toch heb ik me wel een beetje nuttig kunnen maken, door met mijn studie Kinderpsychologie verder te gaan. Ik ben er al een tijdje mee bezig, maar ik moet nog best een hoop doen. Meestal als ik ziek ben kan ik me er niet aan zetten, maar het is gelukkig toch gelukt! Ook kijk ik natuurlijk ook gewoon GTST. Het is beschamend hoeveel tv/series ik heb gekeken. Ik heb namelijk ook seizoen 8 en 9 van Flikken Maastricht gezien. Nu is het in september wachten op seizoen 10!

Vrijdag



Vandaag kreeg ik mijn antibiotica, waar ik zeker beetje bij beetje weer opknapte. Ook heb ik mijn nagels even extra verzorgt en deze crème van Essence is echt enorm fijn en werkt ook nog eens heel goed.

Zaterdag



Ik voel me zeker beter met de antibiotica, elke dag weer iets fitter. Ik heb ook weer gekookt en ik ben weer producten aan het testen voor mijn site. Fijn dat ik me nu langzamerhand beter ga voelen, want zo ziek thuis zitten is echt niks voor mij.
Nu ik dit typ (zondag) voel ik me weer beter en heb ik zelf weer zin om te vloggen maandag. Het zal zeker een leukere vlog gaan worden dan die van gisteren. Ook werk ik aankomende week de woensdag, donderdag en vrijdag. Wat nu goed uitkomt, dan kan ik nog even aansterken voordat ik aan de slag ga!

Q: Hoe was jou week?

Liefs,

Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten