14 februari 2015

Minimaliseer Challenge 30 dagen

Zoals ik vorige week al aangaf, wil ik elke zaterdag een artikel gaan schrijven of minimaliseren. In het artikel van vorige week heb ik geschreven wat minimaliseren inhoud en hoe je hiermee kan beginnen.

Nu heb ik een challenge voor het minimaliseren, die ik graag met jullie wil delen.
Want op deze manier kunnen we misschien samen de challenge aangaan en heb ik jou geïnspireerd om te minimaliseren, of in ieder geval op te ruimen.



De challenge is om een maand lang kleine plekjes aan te pakken voor het opruimen. Bijvoorbeeld bij Day 1: het opruimen van de koelkast. Nu vind ik het een beetje onrealistisch om dit allemaal in één maand te doen. Ik ga gewoon elke keer een paar eruit pakken en dat laat ik dan aan jullie zien, door middel van een video. Het is dan ook niet bepalend welke volgorde ik dit wil doen. Het kan dus zijn dat er een video online komt waarin ik Day 1, 20 en 17 behandel.

Zo kan ik jullie op avontuur meenemen naar mijn ideale geminimaliseerde leven, want een opgeruimder huis is een opgeruimder hoofd!


Q: Doe jij ook mee aan de challenge?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten