8 februari 2015

Video | Vlog #16 Wie is de Mol?

Vandaag is het weer zondag en zoals het al 16 weken op rij doorgaat, betekend dat dus dat mijn vlog online komt!
Elke zondag een vlog, is inmiddels voor mij een gewoonte geworden.



Sommige vlogs zijn heel lang en gebeuren er heel veel dingen, maar in deze vlog moest ik heel veel werken. Wat ik altijd doe is veel kletsen, sorry (i’m not sorry) Ik houd gewoon van praten, dus dat heb ik deze week dan ook zeker gedaan. Het gaat onder andere over Wie is de Mol? Een programma wat ik zeker al een aantallen seizoenen kijk, maar nog nooit de goede mol geraden heb. Voor mij is van aflevering 1 al heel duidelijk (net zoals elk seizoen helaas) dat Chris Zegers de Mol is! Maar ik ben natuurlijk niet de enige die dit programma volgt, ik heb heel benieuwd wie jouw Mol is?

Volgende week heb ik meer vrije dagen en dat betekend ook dat ik meer ga doen en minder ga kletsen, want ik kan me voorstellen dat je daar niet altijd zin in hebt.

Hieronder kan je de vlog bekijken.




Q: Wie is jouw mol?

Liefs,

Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten