9 februari 2015

Photo Dairy #64

Het is weer maandag, dit betekend dat het tijd is voor een Photo Dairy en dat het natuurlijk een nieuw begin is van een nieuwe week. Deze week heeft weer nieuwe uitdagingen en nieuwe kansen en ook (gelukkig) maar 3 werkdagen. Zo kan ik toch nog een beetje bijtrekken, maar eerst even een terugblik op de foto’s van vorige week.

Maandag



Vandaag kwam ik erachter dat ik mijn vlog gisteren helemaal niet online had gezet. Dat heb ik daarom meteen maar even gedaan, toen ik uit mijn werk kwam. Dus maandag stond er een artikel online en een vlog. En nu nooit meer vergeten haha!

Dinsdag



Vandaag was het weer een lange dag werken en op mijn werk kan ik vanwege privacy geen foto’s maken, wat nogal logisch is. Maar ik wilde toch even laten weten dat ik aan het werk was, vandaar een foto van het toetsenbord.

Woensdag



Vandaag vroeg ik of het niet leuk was om niet alleen terug te kijken op mijn instagramfoto’s, maar ook op andere foto’s. Ik ben nu ook veel bezig met Snapchat, dus het leek me leuk om ook die foto’s te delen. Vandaar dat het nu iets meer foto’s zijn. Laat even weten in de reacties of je dat ook leuk vind om te zien. Als eerst hebben even tijd voor mezelf genomen, door lekker te gaan lezen met de Viva. Ik heb ook heerlijk tv gekeken, GTST en op de laptop, want mijn vriend was met een vriend een serie aan het kijken.

Donderdag



Ik mocht vandaag een dagje invallen bij de kleuters en als er iets is waar ik het liefst lesgeef, dan is het de kleuters. Ik had er ontzettend veel zin in, maar door een pittige werkweek die ik er al op had zitten, wilde ik heel graag dat het weekend was.

Vrijdag



Vandaag ging ik ook een paar uur werken, ook al was ik gesloopt. Ik wilde nog met een aantal kinderen toetsen en dat kan echt niet tegelijk. In het onderwijs kom je dus gewoon tijd te kort, helaas. Het zal niet alleen voor het onderwijs zijn denk ik, maar daarin weet ik het natuurlijk zeker. De ochtend begon vroeg en daarna ben ik na mijn werk gegaan om kinderen te toetsen, gelukkig ging dit aardig snel en goed. Ik ben ook nog verdwaald geraakt op Youtube, dan begin ik met het kijken van een video en blijf ik maar kijken en zoeken, erg leuk! En natuurlijk niet te vergeten, ik had nog wat afleveringen van Divorce. Een super leuke serie, die ik natuurlijk niet kan missen.

Zaterdag



Het was even tijd om mijn teennagels te lakken, ik kan er niet tegen als er op mijn nagels geen lak zit. Dan heb ik het gevoel dat ik niet helemaal verzorgd ben, dan mis ik wat. Dus ik nam vandaag lekker de tijd om mijn teennagels te doen. Dit kan je trouwens beter doen als je niet meer weg moet, want helaas stonden er na een wandeling de afdruk van mijn schoenen in mijn nagels. Terwijl ik dacht dat ze helemaal droog waren, waren ze toch niet helemaal uitgehard. Daarna zijn we de avond nog naar vrienden gegaan om gezellig spelletjes te spelen. Natuurlijk altijd gezellig!

Zondag



Ja, eindelijk ik heb weer gesport. Ik had een paar keer overgeslagen, omdat ik echt niet lekker was. Ik hield mijn eten niet binnen, en daarom leek het mij verstandig om eerst beter te worden voordat ik ging sporten. Maar doordat ik een tijdje niet heb gesport, waren mijn spieren in mijn schouders en nek erg vast gaan zitten. Dus heel fijn dat ik vandaag weer kon, want het zit nu weer lekker los!

Q: Hoe was jullie week?

Liefs,

Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten