17 februari 2015

Review | Fogan nagellak Color 11

Vandaag heb ik voor jullie weer een review van een nagellak, namelijk Color 11 van het merk Fogan. Zoals je misschien al weet heb ik een aantal hele enthousiaste reviews over het merk Fogan online staan en toen ik deze mooie kleur zag, wilde ik deze ook testen.



Ik heb hem gekocht bij het ‘I Love Beauty – Event’ van MissLipgloss. Hier was ook een stand van Fogan aanwezig, waar je 10 producten kon halen voor €10. Ik heb dus letterlijk maar €1 voor deze nagellak betaald, dat is natuurlijk geen geld!



Ik was meteen enthousiast toen ik deze stand zag staan, omdat ik fijne ervaringen heb met het merk. Het was dus eigenlijk een kwestie van inslaan, maar om even terug te komen op deze mooie nagellak, want daar gaat het tenslotte om.
Het is een mooie licht roze kleur, die ideaal is voor op mijn teennagels in de zomer.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit ook echt een zomerkleur vind. Maar natuurlijk tijdens het testen, moest ik hem even dragen. En natuurlijk kwam er een heerlijk zonnetje bij, wat wil je nog meer?!



Ook nu was de nagellak, net als bij de andere van het merk, snel droog. Dit vind ik een groot pluspunt, want voor de meeste die mij kennen, weten dat geduld niet mijn sterkste kant is. Nu was er wel een tegenvaller, namelijk de dekking. Ik had daar in het begin mijn twijfels niet over, omdat ik zelf een witte kleur heb van dit merk, die gewoon goed dekt. Maar deze kleur dekt helaas niet goed, dat vind ik zo jammer. Dit is mijn eerste tegenvaller met dit merk, maar ja het kan niet altijd top zijn.

Boven: Dekking met één laag.
Beneden: Dekking met twee lagen.


Nu de dekking niet zo goed is, is de hele nagellak eigenlijk vrij weinig waard. Want wie draagt er nou een nagellak met een slechte en strepende dekking? Toch ga ik hem niet weg doen, want het is wel ideaal voor nailart. Als je er geen hele nagel mee kleurt, dan droogt die snel op en zal de dekking ook beter zijn.

Kortom: het is een goedkope nagellak, waarvan de dekking vrij slecht is. Maar deze nagellak is ideaal te gebruiken voor nailart, omdat deze snel droog is.

Q: Wat is jouw favoriete nagellak merk?

Liefs,

Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten