18 februari 2015

Mijn top 5 | Apps

Vandaag heb ik voor jullie een artikel waarin ik mijn favorieten apps laat zien. Iedereen heeft tegenwoordig wel een smartphone, dus iedereen gebruikt wel apps.
Niet alleen op je smartphone, maar ook op je tablet of misschien wel pc gebruik je apps en daarom wil ik mijn top 5 apps aan jullie laten zien.



Op nummer 1 staat zeker Wunderlist. Ik ben er mee in aanraking gekomen door de vlogs op Vloggloss. Dit is een to-do-list waarin je verschillende lijstjes kan maken en die je kan instellen op een datum. Ideaal om mee te plannen of dingen voor te bereiden.
Ik ben er helemaal verslaafd aan, want zelf op mijn tablet en laptop gebruik ik deze app veel. Ik plan er nu dingen van mijn blog mee tot aan een standaard to-do-list.
Deze app is gratis te verkrijgen in de appstore.



Op nummer 2 staat My Day. Het is een ideale app als je wilt aftellen tot de vakantie of tot een concert, noem het maar op. Als ik ergens naar uitkijk, dan geef ik de datum in op deze app en die telt voor mij af wanneer het is.
Deze app is gratis in de appstore.


Op nummer 3 staat Snapchat. Ja wie kent het niet, ik ben er nu helemaal verslaafd aan. Ik had het al een tijdje op mijn mobiel staan, maar ik gebruikte het nog weinig. Nu hou ik de foto’s en filmpjes bij in ‘Mijn verhaal’  en kan je me ook volgen: maandagmmodel
Deze app is gratis in de appstore te krijgen.


Op nummer 4 staat Bloglovin. Via Bloglovin kan je blogs volgen en op de hoogte blijven van  de nieuwe artikelen die daar online staan. Het is een ideale en goed werkende app, ze hebben hem laatst helemaal vernieuwd. Er mooi! Nu kan je ook de artikelen opslaan in mapjes, zodat je ze makkelijk terug kan vinden. Elke ochtend lees ik hier de artikelen van mijn favoriete blogs.
De app is gratis in de appstore.


Op nummer 5 staat Pinterest. Soms verdwaal je op de computer al op deze geweldige site, waar je alle inspiratie kan krijgen die je maar kan bedenken. Nu met de app, kan ik daar ook al verdwaald op raken en zoeken naar de leukste dingen. Van knutsel ideeën voor mijn klas, tot aan interieurinspiratie voor mijn huisje.
Deze app is gratis te krijgen in de appstore.

Dit is mijn top 5 aan apps op dit moment, ik heb nog veel meer app op mijn mobiel staan, maar deze wilde ik even in het zonnetje zetten.

Q: Wat is jou favoriete app op jouw telefoon?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten