10 februari 2015

Vijf mooie Quoten!

Vandaag heb ik voor jullie een artikel waarin ik een paar quoten met jullie deel. Toen ik mijn blog net had, deed ik dit ook wel eens, maar het is nu z’n tijd terug dat ik dit heb gedaan. Ik vond het dus weer eens hoog tijd voor een Quote artikel.


Blijf positief, dat is natuurlijk altijd belangrijk. Maar de vergelijking met de camera vind ik erg mooi. Het is toch eigenlijk ook, in mijn ogen, best waar. Want je gaat geen dingen fotograferen, die je niet mooi vind. Je focust je op de mooie dingen in het leven en ik denk dat je dan ook gelukkiger bent. Niet dat je alle negatieve dingen moet negeren, maar de focus leggen op positieve dingen is volgens mij altijd goed.


Ik heb mijn guy al gevonden die mijn lipstick verpest, maar ik vond het een geweldige quote. Als je veel moet huilen of dat diegene je continue pijn doet, dan is hij het niet waard. Ook al zegt hij dat hij van je houd of wat dan ook, vertrouw jou gevoel en luister dus ook naar deze quote.


Dit is een mooie en vooral realistische quote. Het kan niet altijd mooi, goed of positief zijn. Want als dat altijd het geval zou zijn, dan zouden we het niet meer zien en herkennen. Dan zou het vanzelfsprekend zijn en dat is onmogelijk, want zouden we dan echt gelukkig zijn? Door de ‘darkness’  waardeer je het positieve meer en kan je misschien wel beter relativeren.


Je kan niet verder als je in het verleden blijft leven. Als je de dingen van vroeger niet afsluit, dan blijven ze je volgen. Zorg er altijd voor dat je recht in de spiegel kan kijken.


Ik hoor het wel vaker van mensen, jij bent echt gek. Uh nee, ik ben een limited edition en voor zover ik weet zijn die altijd gewild haha! Iedereen is een limited edition, alleen moet je het zelf ook wel zien. Als jij niet ziet dat je bijzonder ben, zal een andere het ook niet zien. Geloof in je zelf en heb zelfvertrouwen, dan kan je lekker gek doen.

Zo, dit waren weer vijf quoten voor jullie!

Q: Wat is jouw favoriete quote?

Liefs,

Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten