19 februari 2015

Review | Rituals Happy Hand Handlotion

Vandaag heb ik een review van een handcrème van het merk Rituals.
Ik heb deze handcrème ontvangen uit de Prettybox.  Zelf kom ik zelden in de winkel van Rituals en koop ik ook zelden producten van dit merk. Ik heb ook nog een heerlijke douchegel en ik weet hoe fijn de producten zijn, maar over het algemeen vind ik de producten erg prijzig.



Dit is wat de Prettybox zegt over deze handcrème.
Rituals Happy Hands Handlotion – Fullsize €8.50 / 75ml
De handlotion van Rituals is een ultraverzorgende lotion die je handen hydrateert en ervoor zal zorgen dat je handen zijdezacht aanvoelen! Ervaar de geursensatie van biologische mandarijn en de verkwikkende werking van munt. De lotion trekt snel in en is ideaal voor de aankomende wintermaanden.

Deze kwam uit de oktober box van 2014.  Ik had nog een handcrème open staan, die ik eerst open wilde maken. Vandaar dat deze laat is met de review. Eigenlijk is het wel erg jammer, want tijdens de wintermaanden had ik misschien deze extra verzorging wil kunnen gebruiken. Maar natuurlijk hebben je handen het hele jaar door verzorging nodig en ruikt deze heerlijk fris. Het is niet een geur die voor mij aan de winter gebonden is, maar ook kan in het voorjaar of de zomer.



Ik vind het wel een kleine tube voor een ‘fullsize’, want er zit maar 75 ml in. Dan vind ik de prijs ook erg hoog, want je kan bij andere merken veel grotere tubes met handcrème krijgen voor een lagere prijs. Het is dus echt wel (in mijn ogen) een luxe merk.



Ondanks de prijs ben ik zeer tevreden over dit product, het is dus zeker wel kwaliteit. Het is een heerlijke geur en het trekt inderdaad snel in. Het is dus zeker een handcrème die in mijn tas verdwijnt. Overal zou je even snel je handen een extra boost kunnen geven, vooral als je op je werk (of ergens anders) veel je handen wast. Het is een fijne structuur en is makkelijk over de handen te verspreiden en de geur blijf ook heerlijk hangen.

Kortom: wat een heerlijke handcrème, die ik met veel plezier op ga maken!

Q: Wat is jouw favoriete product van het merk Rituals?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten