8 januari 2015

Wishlist 2015 - winter

Vandaag wil ik graag mijn wishlist met jullie delen, want ja hoe materialistisch het ook is, ik heb ook wel mijn wensen.
Zijn ze haalbaar? Misschien, maar dromen mag altijd (vind ik).
Sommige van de dingen op mijn wishlist zijn zo duur, dat ik ze misschien niet eens zou aanschaffen, maar het mooie van een wishlist is, dat je erop mag zetten wat je wil, zonder rekening te houden met de prijs.



Ik heb een wishlist gemaakt waarin ik 8 dingen heb geplaatst. Als eerste wil ik…

 
Zalando - €29.95

Korte zwarte laarsjes, nou je zou denken dat het makkelijk zou zijn, maar nee. Ik heb moeilijke, lange, dunne voeten en ook nog eens steunzolen. Het is al moeilijk om schoenen te zoeken, maar ik wil ook graag schoenen waarin mijn voet er niet uitzien als de Titanic. En dat is juist heel lastig met korte laarsjes, maar mijn zoektocht is nog niet afgelopen.

Als tweede wil ik…

Bol.com - €13.49


Het boek van Zoe Sugg, Girl online. Het lijkt me heel interessant hoe ze het boek geschreven heeft en het lijkt me ook nog eens goed voor mijn Engels.

Als derde wil ik …

MAC - De Bijenkorf - €138.00


Een mooi make-up palette van MAC. Ik ben dol op make-up en zou graag iets van MAC willen hebben, maar de prijs staat me een beetje tegen. Ik weet wel zeker dat de kwaliteit erg goed zou zijn, maar voor z’n prijs neem ik wel genoegen met een wat mindere kwaliteit.

Als vierde wil ik…

Winterjas - Fashionchick.nl - €380.00


Een mooie gekleurde winterjas, een jas die makkelijk te combineren is en toch lekker warm zit. Misschien ga ik deze binnenkort wel van mijn wishlist  afhalen, omdat mijn jas van nu erg slecht begint te worden.

Als vijfde wil ik…

IPAD AIR - Bol.com - €399.00


Een IPAD, wie wil dat nou niet. Het lijkt me super handig, vooral met mijn agenda. Ik heb wel een tablet, maar die is niet van Apple en ik moet eerlijk bekennen dat ik het heel fijn vind dat je de apparaten kan koppelen, net zoals mijn Iphone en mijn MacBook.

Als zesde wil ik…

Bol.com - €19.99


Het ‘kookboek’  van Rens Kroes. Ik wil meer bezig zijn met gezond en goed eten en ik denk dat dit boek me daarmee wel zou kunnen helpen.

Als zevende wil ik….

Iphone 6 - Bol.com - €696.95


Een Iphone 6! Ik heb nu een Iphone 4s en ik heb de nieuwe Iphone 6 gezien. Wat is die gaaf (wel een beetje groot), maar het lijkt me weer een super telefoon.

Als achtste wil ik…



Kobo Aura H2o - E-reader - Bol.com - €179.00


Een E-reader, want het lijkt me heel handig om zoveel boeken te kunnen bewaren op z’n klein apparaat, maar ik denk wel dat ik het echte boek zou misschien. Want ik vind het heerlijk om een echt boek te lezen. Toch zou ik het ook graag willen proberen via een E-reader, misschien dat me dit wel heel goed zal bevallen!

Ik heb een enorme wensenlijst en ik ben ervan overtuigd dat je altijd dingen mag willen of wensen, maar het is geen obsessie. Ik vond het leuk om op te zoeken en als ik mezelf een keer een cadeau wil doen dan heb ik hier zat ideeën, hoewel er een paar toch wel boven het budget zullen vallen haha.

Een leuk weetje, als ik alles zou kopen op mijn wishlist dan kost het mij: € 1856,38 !

Q: Wat staat er op jouw wishlist?

Liefs,

Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten