7 januari 2015

2015 Reading Challenge!

Ik wil graag een challenge doen en deze challenge heb ik gezien bij Teske, namelijk de 2015 Reading Challenge.
Ik heb op mijn Youtube-kanaal een serie video’s, de All you need to read, maar op mijn blog doe ik weinig met boeken.



Ik heb eigenlijk van kleins af aan wel gelezen, ik ben van mezelf wel druk en ik kan echt rustig worden als ik lekker lees. Maar dan moet ik er wel echt de tijd voor nemen, want ja het is veel makkelijker om een video op Youtube te gaan bekijken dan een boek uitzoeken om te lezen.
Dat is ook de reden dat ik met de serie op Youtube begonnen ben, zodat ik meer gemotiveerd word om te lezen en daardoor ook weer rustiger word.

Het is heerlijk om helemaal in een verhaal te duiken en op reis te gaan, in je hoofd, waardoor je eigenlijk alles mee maakt en toch lekker uitrust. Het is een film in je hoofd en je kan het er zelf uit laten zien hoe je wilt. Dat vind ik het gave aan lezen!
Maar ik wil even terugkomen op de challenge want hiermee daag ik onder andere jou uit om te gaan lezen.
Lezen is leuk en misschien vind jij dat (nog) niet, toch daag ik jou uit tot de challenge.

Het is heel simpel, namelijk:
·      Lees een boek met meer dan 500 pagina’s.
·      Lees een klassieke roman
·      Lees een boek dat een film geworden is.
·      Lees een boek dat dit jaar is gepubliceerd.
·      Lees een boek met een nummer in de titel.

En daar staat geen tijd bij, nou ja alleen het jaar! Dus in 2015. Het is dus een realistisch en haalbaar doel.
Als je meer wilt weten welke boeken ik lees en wat ik daarvan vind, dan kan je ook een kijkje nemen op mijn Youtube-kanaalen de serie All you need te read kijken!

Q: Ga jij de uitdaging aan?

Liefs,

Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten