9 januari 2015

Review: Fogan nagellak 04

Vandaag heb ik voor jullie een review van een nagellak van het merk Fogan. Het is een budgetmerk, die ik heb leren kennen op de party van Beautygloss en ook dit keer bij Misslipgloss op haar party te koop was.

Het is echt enorm budget, want je mag daar 10 producten uitzoeken voor maar €10, dus deze nagellak heeft me echt maar €1 gekost.



Ik heb al eerder een review geschreven over een nagellak van het merk Fogan en daar was ik enorm tevreden over, zeker voor die prijs. Daar kan je haast niet de mist mee in gaan. Zo ook niet met deze kleur. Het is de kleur 04, een beetje saai een nummer, maar je kan ook niet alles hebben.



De nagellak droogt snel, wat ik merk bij alle Fogan nagellak. Deze is wel het mooiste als je hem in twee lagen aan brengt. De andere nagellak die ik heb van het merk Fogan, hadden een super dekking in één laag. Maar twee lagen aanbrengen vind ik eigenlijk heel normaal.






Ik ben zelf dol op groen en daarom kan ik het ook niet laten om groene nagellak te kopen. Volgens mij kan je namelijk alles combineren met de kleur groen.  Ik vind het zelf wel fijn om een nagellak op te hebben die bij veel dingen staat, want dan kan je het met meerdere dingen combineren en hoef je net elke keer een andere nagellak op.




Zo ziet de nagellak eruit op mijn vingers, ik ben er erg tevreden mee. Ik vind dit ook weer een aanwinst in mijn mega collectie nagellak. De nagellak die ik heb van Fogan hebben zeker een aantal pluspunten: Ze drogen heel snel, ze dekken heel goed en ze zijn ook nog eens spotgoedkoop. Ja wat wil je dan nog meer?

Q: Wat is jouw favorieten nagellak merk?

Liefs,

Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten