6 januari 2015

Sportirritaties!

Vandaag wil ik het met jullie hebben over sportirritaties. Misschien heb je, als je me blog volgt, al gelezen dat mijn goede voornemen voor 2014 was om te gaan sporten. Ook heb ik mijn goede voornemen behaald en ben ik nu meer dan een half jaar, twee keer in de week aan het sporten, fitness.
Heel goed allemaal, maar in die periode heb ik ook wel wat irritaties opgebouwd, die ik graag met jullie wil delen.



1. Te lang douche!
Een van de meest irritante dingen is het bezet houden van de douche. Nu zal je daar weinig last van hebben als je een gezamenlijke douche hebt, maar op mijn sportschool staan twee cabines en dat is dan ook echt alles. Nu heb je van de mensen die uitgebreid een half uur gaan douche en dan heb je echt een hele wachtrij. Om die reden douche ik nu ook thuis, want ik heb echt geen zin om te wachten op iemand die enorm lang gaat douche!

2. Iemand wegkijken.
Wat ik ook erg irritant vind, is dat je druk bezig bent met een apparaat, iemand naast je gaat staan wachten. Wat al helemaal bloed irritant is, als diegene ook nog eens gaat zuchten. Ja, je hebt ze erbij en dan krijg ik echt de neiging om of heel langzaam te gaan doen of te vragen of alles goed gaat.

3. Te druk
Wat ik ook irritant vind is dat het soms te druk is en dat je niet de apparaten kan doen die je graag wilt doen. Omdat ik niet een persoon ben die naast iemand gaat staan wachten, duurt het heel lang voordat je eindelijk aan de beurt bent. Gelukkig zijn er zat momenten waarop ik kan gaan en het lekker rustig is.



4. Ongewenste gesprekken.
Ik ben normaal iemand die er echt geen moeite mee heeft om met iedereen een praatje te maken, maar op twee momenten moet je me echt met rust laten in de sportschool. De eerste is als ik met een ‘zwaar’ apparaat bezig ben en ik dus geen puf heb om met je te praten of de kat van de buurvrouw. En de tweede is, als jij niks aan hebt en doodleuk een gesprek begint over je laatste sollicitatiegesprek. Dan denk ik echt, kleed je aan en vertel dan wat je wilt.

5. Ongewenste geluiden.
Soms hoor je dingen die je niet wilt horen, ja dat heb je altijd. Maar als je bezig bent met een apparaat en diegene naast je krijgt het voor elkaar om de meest vreemde geluiden uit het oerwoud te produceren, dan irriteer je me! Zet het gewicht gewoon wat lager als het te zwaar is.



Nu heb ik wel genoeg gezeurd over de sportschool, haha! Ik ga gelukkig met veel plezier, twee keer in de week naar de sportschool en ja soms heb ik me irritaties, wie niet?
Q: Wat is jou sportirritatie?

Liefs,

Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten