5 januari 2015

Photo Dairy #59

Vandaag is het weer maandag, dus tijd voor een Photo Dairy.
Het is voor mij, en denk ik ook voor vele, de eerste maandag in het jaar dat ik mag gaan werken. Nu ik dit typ (op zondagavond) moet ik eerlijk zeggen dat ik best zin heb om te werken. Misschien komt dat natuurlijk ook, omdat ik nu een ‘eigen’ klas heb. Meer duidelijkheid en nu kan ik echt aan de slag. Maar nu even terugblikken op afgelopen week.

Maandag



Vandaag heb ik even een aantal afleveringen van Utopia terug gekeken, want die had ik gemist door de feestdagen. Ik had nu toch lekker de tijd over en dacht, die ga ik even gezellig terugkijken. Voor de rest van de dag lekker rustig aan gedaan en gezellig bij Sara langs geweest.

Dinsdag

Ik heb vandaag helemaal geen foto’s gemaakt, maar het was eerlijk gezegd ook niet echt een bijzondere dag. Ik ben gaan winkelen, wat je misschien al had gezien, als je me vlog bekijkt. En in de avond ben ik met het werk van me vriend uit eten geweest in Zwolle, wat ook erg gezellig was.

Woensdag



Vandaag kwam ik schandalig laat uit bed. Ik was wel gewoon bijtijds wakker, maar ik heb in ben nog lekker video’s zitten kijken. Ik heb toch vakantie, dus waarom zou ik het niet doen. Daarna ben ik langs mijn moeder geweest, die zelf oliebollen had gebakken. En die waren echt super lekker en daarna heb ik me een beetje toonbaar gemaakt haha, want ik had me toch een wallen. Om lekker met vrienden oud en nieuw te vieren!

Donderdag



Ja, het nieuwe jaar is begonnen. We hebben het gezellig gevierd met oliebollen en vrienden en de volgende ochtend, of eigenlijk gezegd middag heb ik heerlijk in mijn onesie gezeten. We hebben de traditie om met de familie chinees te eten, dus dat was ook erg gezellig. Helaas ben ik wel me stem verloren, wat een minder goed begin is van dit mooie jaar.

Vrijdag



Vandaag staat in het teken van veel thee, honing en rustig aan doen, want me stem werkt nog niet mee vandaag. Ook ben ik even naar school gegaan, om een aantal dingen voor te bereiden met mijn duo-partner. Ja, want het is alweer bijna zo ver.

Zaterdag



Vandaag namen we afscheid van onze mooie kerstboom, ik vind het eerlijk gezegd wel jammer dat die nu weg is. Er is nu echt een kale plek in de woonkamer en in de ochtend zijn er geen gezellige lichtjes meer, helaas. Maar ik wilde alles opgeruimd hebben, voordat ik deze week aan de slag ging. Dat kunnen we met een schoon huis beginnen.

In de avond gingen we naar vrienden toe en hebben we de hele avond spelletjes gespeeld. Het was harstikke gezellig en een mooie afsluiter dan de week en natuurlijk de vakantie.

Vandaag is het zondag en heb ik eigenlijk geen eens een foto gemaakt. Maar ik ben zeker aan het genieten van de laatste vrije avond van de vakantie om morgen er weer met frisse moed tegen aan te gaan.

Q: Hoe was jullie vakantie?

Liefs,

Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten