2 januari 2015

Review | Rimmel BB-cream

Vandaag heb ik voor jullie een review van de BB cream van Rimmel.
Deze heb ik gekocht op het Misslipgloss-event, bij de stand van Rimmel.



Wat beloofd deze BB-cream volgens Rimmel:
De BB-cream is een beautybalm, make-up en huidverzorging in één. Er zitten 9 'superkrachten' in één tube, namelijk.
1. Hydrateren
2. Maak poriën minder zichtbaar.
3. Beschermt.
4. Weet puistjes goed te verbergen.
5. Volledige gladde huid.
6. Zorgt voor een matte huid
7. Zorgt voor een heldere huid.
8. Het is een beautybalm, werkt dus onder andere tegen rimpels
9. Het is huidverzorging en make-up in één

Door deze negen 'superkrachten'  is Rimmel's BB-cream dus het nieuwe wapen.




Het zou volgens de medewerker achter de stand, mijn kleur moeten zijn en er zit spf 25 in, dus dan kan je toch niet mis gaan?
En het was een aanbieding, want twee producten van Rimmel voor €15, dus het proberen waard. In de winkel kost de BB-cream €9.99
Het zit in een tube en is gemakkelijk te doseren, ook is het een fijne crème die goed aan te brengen is. Hieronder kan je zien hoe die op mijn huid is.




Ik vind de creme fijn aanbrengen, geeft een mooie subtiele dekking en voelt fijn op de huid. Alleen er is wel één probleem, het is totaal niet mijn kleur.
Dus dame achter de stand van Rimmel, waar heb je dit op gebaseerd? Misschien ben ik volledig in een verkooppraatje getrapt, wat ik persoonlijk wel denk, maar het past totaal niet bij mijn huid.



Op de foto hierboven valt het nog enigszins mee, maar ik heb meer weg van een wortel die net terug is van wintersport of iemand met een verslaving aan de zonnebank. Hoe fijn die dan ook voelt, als het mijn kleur niet is dan is het echt een no go! Ik heb dus een nog lichtere huid dan de ‘light’, van Rimmel. Mijn zoektocht naar de perfecte BB-cream gaat dus gewoon door, helaas!

Q: Wat is jouw favoriete BB-cream?

Liefs,

Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten