3 januari 2015

Review | It's my beautiful skin day - hydrating Serum - Hema

Vandaag heb ik voor jullie een review van de ‘ It’s my beautyful skin day – hydrating Serum’ Ik ben sowieso erg tevreden over de skincare producten van de Hema en zeker over dit serum. Ik heb mijn tweede flacon al in gebruik en ik denk ook dat het niet de laatste flacon zal zijn en zeker niet voor die prijs. Het kost namelijk maar €3.95. Wat ik persoonlijk enorm goedkoop vind voor een serum.



Wat Hema zegt over het product:
Serum op basis van hyaluronzuur, een krachtige hydraterende werkstof voor de huid. Dringt diep door en maakt het huidoppervlak zachter en gladder waardoor lijntjes direct vervagen. Ook verrijkt met vitamine C, E en panthenol om de huid te helpen herstellen.



Waarom zou je nou een serum gebruiken?
Dat was de eerste vraag die ik mezelf stelde, waarom?
Ik gebruik nu al ruim 3 maanden dit serum en nu weet ik zeker het antwoord erop! Mijn huid is van zichzelf nogal droog, nu het weer meer winters is, dus guur en vooral de temperatuurswisselingen, die er zijn door de kachel binnen en de kou buiten, is mijn huid nog droger.
Een gewone dagcrème is niet meer voldoende en net voor wat extra’s is een serum erg fijn.



Het is een fijne dunne crème die je voor je dag of nachtcrème goed kan gebruiken.  Door het pompje is het fijn in gebruik en blijft het goed schoon, ook haal je er niet teveel uit, waardoor die ook nog eens zuinig is gebruik is. Mijn huid is door het gebruik van het serum echt beter geworden, veel minder droog en rood. Geen velletjes meer en meer een gezondere huid.

Dit serum is uit mijn routine niet meer weg te denken en zal ik ook zeker met plezier gaan en blijven gebruiken.

Q: Wat is jouw favoriete serum?

Liefs,

Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten