1 januari 2015

Mijn goede voornemens voor 2015!

Het is vandaag de eerste dag van 2015, het is best gek om 2015 te typen, als je al een jaar 2014 schrijft. Voor vele is deze dag en dag om te beginnen met goede voornemens, ja wie kent ze niet. Bijna iedereen heeft het er over, doe jij aan goede voornemens? Of, wat zijn jouw goede voornemens?



Hoe cliché het ook klinkt, ik denk dat onbewust iedereen meedoet aan goede voornemens. Misschien schrijf je ze niet op, maar in je hoofd heb je (volgens mij) echt wel doelen voor het nieuwe jaar. Zo ook ik!

Eerst wil ik terug kijken op de voornemens van 2014, want heb ik ze gehaald en wat is ervan gelukt?



Hierboven kan je mijn voornemens voor het jaar 2014 zien. Als we naar nummer 1 kijken dan is dat zeker geslaagd. Ik sport inmiddels ruim 6 maanden twee keer in de week. Nummer 2 dat is een lastige, want het is niet echt een concreet doel. Ik heb veel leuke dingen gedaan en daar heb ik zeker van genoten, maar ik denk dat ik nog meer in het nu moet leven om overal nog meer van te genieten. En nummer 3, mijn blog is zeker gegroeid en ik ga meer voor kwaliteit en steek meer tijd in mijn foto’s, artikelen en video’s!

Ik kan dus eigenlijk wel zeggen dat 2014 een succesvol jaar was!



Op naar mijn doelen voor 2015!
Ik word er gewoon enthousiast van, zeker na het zien van het behalen van mijn doelen. Ik wil voor 2015 ook weer 3 doelen opschrijven, dat is niet te veel en toch genoeg doelen.

1.    Ik wil meer in het nu leven, dat betekend voor mij meer genieten en me minder druk maken.
2.    Ik wil gezonder eten, verse groente en minder vlees.
3.    Ik wil meer plannen voor mijn blog, zodat ik minder stress heb en ik niet werk op het laatste moment.

Dit zijn volgens mij wel 3 mooie doelen voor 2015 en hopelijk heb ik ze volgend jaar gehaald, hopelijk minimaal 2 van de 3.

Q: Wat zijn jouw goede voornemens voor 2015?

Liefs,

Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten