14 januari 2015

Mijn Moodboard

Vandaag wil ik met jullie mijn Moodboard delen. Ik vind het erg leuk om een Moodboard te maken, hierin mijn wensen en dromen en toch ook misschien wel een klein beetje doelen voor 2015.

Ik heb geen Moodboard op papier, maar lekker digitaal. Alles om ons heen word digitaal en daarom kon mijn Moodboard hierin niet achterblijven.
Graag wil ik mijn Moodboard met jullie delen en misschien raken jullie hier wel door geïnspireerd.



Het eerste wat ik wil laten zien met mijn Moodboard is dat de meeste plaatjes doorzichtig zijn. Ik wil dit jaar graag transparantie, duidelijkheid en openheid. Dat zijn belangrijke dingen voor mij, dat ik open mezelf kan zijn en dat ik andere hetzelfde kan geven, dat zij zich open stellen voor mij.

Daarnaast zie je veel dingen die rust uitstralen, want ik wil graag meer rust in 2015. Ik wil meer rust voor mezelf, voor me hobby’s en in mijn werk. Dit gaat het eerste half jaar voor mijn werk wel lukken, omdat ik tot de zomervakantie een contract heb. Daarmee duidelijk en daardoor ook weer rust.

Ook staat er een quote op: ‘ Every Student can LEARN, just not on the same day or in the same way’ Ik ben en blijf natuurlijk een leerkracht en vind het belangrijk dat iedereen ziet dat we niet hetzelfde zijn. Dat we allemaal op een andere manier leren en dat iedereen talent heeft.

Niet alleen die quote staat erop ook: ‘Reading is dreaming with open eyes’ Ik wil meer gaan lezen, omdat ik van lezen rustig word. En dan komen we daar natuurlijk weer bij, het ontspant me en geeft me rust, en daarom wil ik daar meer tijd aan besteden, aan hobby’s

Dan komen we natuurlijk automatisch aan bij video en fotografie. Mijn Youtube-kanaal en blog is mijn grote hobby. Een plek voor mij waarin ik mijn creativiteit kwijt kan en waar ik nog veel tijd in wil gaan steken. En daarom ook het plaatje van de laptop. Ik wil groeien met mijn hobby en er nog meer plezier aan gaan beleven.

Q: Wat is voor jou belangrijk in een moodboard?

Liefs,

Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten