23 december 2014

Review | Fogan nagellak #39 en # 14

Vandaag heb ik voor jullie een review van een mooie kerst nagellak, van het merk Fogan. Ik heb al meer van het merk, want tijdens de Beautyglossparty heb ik met dit merk kennis gemaakt. Ik was zo tevreden over dit merk, dat ik tijdens de party van Misslipgloss zeker weer een aantal dingen wilde meenemen van dit merk. Ik heb natuurlijk niet alles, maar de nagellak van Fogan vind ik zelf echt super.

Ik had, en misschien had je dat wel in de vlog gezien, een aantal nagellak gekocht. Ik wil er even twee laten zien, omdat deze geweldig bij de kerst passen en ook nog eens geweldig bij elkaar.



Het is wel jammer dat de nagellak van Fogan geen namen hebben, maar nummers. Met namen vind ik het zelf toch altijd wat leuker.
De linker is nummer 39 en de rechter is nummer 14.
Het zijn allebei bordeaux rode kleuren, maar de rechter daarin zitten glitters.
Nu is bordeaux rood al een mooie kerstkleur, maar met glitters is het natuurlijk helemaal mooi!



Vergeet trouwens niet, voordat je de nagellak aanbrengt, om er een base coat onder te doen. Vooral met rood, want anders is de kans dat je nagels verkleuren. Daarna doe je een rood basis, waarvan je maar één laag hoeft aan te brengen. Het is een kleur die in één laag dekt, niet alleen dat is fijn, maar hij droogt ook nog eens super snel.




Daarna doe je er een laag glitters over heen, dit kan bijvoorbeeld alleen op je ringvinger, maar ik heb gekozen om helemaal los te gaan en alle vingers te doen. Voor een extra kersteffect.

Kortom: Het is een leuk idee voor kerst, maar het belangrijkste is toch wel. Wat vind ik van deze nagellak van het merk Fogan? Ik ben er erg tevreden over. Hij dekt in één laag en hij droogt super snel. Dit zijn voor mij punten waar ik erg op let bij nagellak. Maar dan ben je natuurlijk vast benieuwd wat de prijs is, nou val niet van je stoel, want ik heb er maar €1 per flesje voor betaald!

Dus als jij dit merk tegenkomt, dan is het een super merk voor de nagellak!

Q: Ben jij al bekend met dit merk?

Liefs,

Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten