22 december 2014

Photo Dairy #56

Ja, het is weer maandag en dat betekend dat het tijd is voor een Photo Dairy. Het is nu alweer de 56ste keer dat ik een Photo Dairy schrijf en nog steeds doe ik het met veel plezier, wat natuurlijk het belangrijkst is.

Nu kijk ik terug om de laatste werkweek van het jaar, ja het gaat ook weer super snel! Niet normaal, het jaar is voorbij gevlogen en dat vind ik elk jaar weer. We kijken snel terug naar afgelopen week.

Maandag



Vandaag mocht ik weer een dagje werken en was ik gesloopt toen ik thuis was. Toen ik thuis kwam was ik best wel moe en besloot ik even wat tijd voor mezelf te nemen, en hoe kan dat dan anders dan lekker op Youtube filmpjes te kijken, daarbij hoort natuurlijk de gezellige kerstboom.


Dinsdag



Vandaag was ik een video aan het uploaden, maar dan wordt mijn internet echt enorm sloom. Zo irritant, want de wifi op mijn telefoon doet het dan ook niet. Gelukkig was ik lekker Utopia aan het kijken. Ik vind het geweldig een real-life-soap!

Woensdag



Vandaag was ik helemaal in de kerststemming en had ik lol met de camera. Ik moest eerst op de foto met mijn snorrenkrukkentrekker, (haha zelf Word keurt dit woord goed haha!) Dit was een cadeautje en hij is echt geniaal haha! Ook had ik lol met een kerstbal en zat ik daar even in gevangen, dacht echt enorme flauwe humor, maar hij werd goed ontvangen op Instagram.


Donderdag



Jaaaa, vakantie! Ik was er aan toe, net als vele denk ik. Ik ben enorm blij met de vakantie, zodat ik weer even bij kan tanken en er met frisse energie in het nieuwe jaar weer tegen aan kan. Want ja, in het nieuwe jaar heb ik sowieso tot aan de zomervakantie, 3 dagen in de week, een eigen klas!!

Vrijdag



Ik had gisteren een kerstpakket gehad, waar ik echt enorm blij mee was. Het is z’n lief gebaar, die ik zeker waardeer. Het is fijn, om te zien dat je harde werken en al je energie gewaardeerd wordt!


Zaterdag



Vandaag was het een feestavond, daarvoor wilde ik me wel even extra aankleden, met een mooie kerstoutfit! Het was super gezellig met alle lieve vrienden en natuurlijk moesten Sara en ik nog even op de foto, met haar gezellige kerstmuts!

Zondag



Het is nu echt the-day-after, maar ik ben al sportief geweest. Ik stond namelijk om 10.00 al weer fris en fruitig in de sportschool. Nu heb ik dit aan het typen en heb ik de rest van de dag in mijn Onesie gelopen, Vakantie in mijn Onesie!

Het is een relax dagje en dat is ook wel heerlijk als je gisteren een gezellig feestje hebt gevierd!


Q: Hoe was jullie laatste werkweek?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten