11 december 2014

10 redenen waarom de winter leuk is!

Tien redenen waarom de winter leuk is, daar wil ik een artikel over schrijven. Waarom? Zou je zeggen, maar soms moet je even de positieve dingen benadrukken om te zien dat het best leuk kan zijn.

Bron: http://www.pinterest.com/pin/530228556103427516/


Ik zit de laatste tijd een beetje tegen de winter aan te hikken, omdat het zo koud is en ik er enorm aan moet wennen. Daarom ga ik nu voor jullie tien redenen bedenken waarom ik de winter leuk zou moeten vinden en misschien werkt het voor jullie ook!


1.    In de winter is het niet alleen tijd voor lekkere warme thee, maar ook chocolademelk.
2.    Het is warme truien weer en je kan je lekker weer verstoppen in een dikke trui.
3.    Het is gezellig om binnen te zijn, kaarsjes aan, een lekker plaid, een film, lekker cosy!
4.    Er is weer kans op sneeuw en misschien krijgen we dit jaar wel een witte kerst! Dan kan je natuurlijk meteen een sneeuwpop bouwen.
5.    Natuurlijk zijn er ook de feestdagen, waar ik erg naar uitkijk.
6.    Als het sneeuw of gevroren heeft, kan je enorme mooie foto’s maken.
7.    Je hoeft je benen niet zo vaak te scheren, want die verstop je toch lekker in warme kleding.
8.    Je kan eindelijk die o zo gave muts, sjaal en wanten aan, want het is eindelijk koud genoeg.
9.    Het is de tijd om lekker de tijd te nemen voor een Do It Yourself, want het is toch te koud om naar buiten te gaan.
10.  Het is ook meteen weer stamppotten tijd! Boerenkool, zuurkool, hutspot en andijviestamppot.

Bron: http://www.pinterest.com/pin/530228556103427494/


Ik word meteen al een stuk enthousiaster, want er zijn toch wel leuke dingen aan de winter. Het enige waar ik echt van baal, is dat je vroeg in het donker opstaat en de temperatuur nog niet boven de 0 graden is. Dan op de fiets naar mijn werk moet, dan baal ik wel eens. Maar als ik aan deze tien redenen denk, waarom de winter wel leuk is, misschien maakt me dat weer een beetje warmer!

Q: Wat is jouw reden waarom de winter leuk is?

Liefs,

Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten