10 december 2014

DIY: Winter Nailart

Vandaag heb ik voor jullie een DIY, eentje die ik erg leuk vond om te maken.
Het is namelijk een Nailart die bestemd is voor de winter.
Alleen heb ik het maandag in de avond gedaan en zijn de foto’s niet helemaal naar wens, helaas.
Het licht is niet heel mooi en sommige foto’s hebben niet de kwaliteit die ik wil hebben van de foto’s op mij site, maar toch wilde ik hem alsnog graag met jullie delen. Ik hoop dat jullie het niet erg vinden, maar de volgende keer zijn de foto’s zeker weer beter!

We gaan een nailart maken van een sneeuwpop, een makkelijke DIY die (zelfs als je niet goed bent met nagellak) toch makkelijk te maken is.


Wat heb je nodig?

·      Een base coat, om je nagel te beschermen.
·      Een kleur als ‘onderlaag’ , in mijn geval rood.
·      Een witte nagellak, voor de sneeuwpop.
·      Een oranje kleur voor de neus.
·      Een zwarte kleur voor zijn oog en de knoopjes.
·      En misschien, als je dat zelf fijn vind een dotting pen (van de Hema)
·      En natuurlijk een hoop geduld, haha


Stap 1:
Breng op alle nagels een base coat aan, dit is om je nagels te beschermen, vooral bij de kleur rood. Die kleur wil nogal eens in je nagels gaan zitten.



Stap 2:
Zorg ervoor dat alle nagels mooi zijn gelakt, want het is de basis voor de nailart. Zorg er ook voor dat alles goed droog is, voordat je verder gaat.



Stap 3:
 Ik heb er voor gekozen om alleen op mijn duim de nailart te maken, omdat ik het al snel te veel vind. Ook heb ik gekozen voor mijn duim, omdat dat de grote nagel is, dus ook het makkelijkst. Ik heb nu met de witte kleur twee bolletjes gemaakt boven elkaar, de sneeuwpop



Stap 4:
Ik heb hier een nailart pen van de Etos, waarmee ik gemakkelijk het neusje kan maken van de sneeuwpop.



Stap 5:
Als laatste met zwart (en behulp van de dotting pen van de Hema) de knoopjes en het oog gemaakt.

Het is heel simpel, maar toch heeft het wel iets speciaals.
Je kan het als je wilt nog af maken met een top coat, maar meestal gebruik ik dat zelf niet.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden en veel plezier met nagellakken!

Q: Wat is jou favoriete nagellak kleur voor de winter?

Liefs,
Silvia


Geen opmerkingen:

Een reactie posten