6 september 2014

Ciaté Nail Polish - Party Shoes

Vandaag heb ik een review van een nagellak van het merk Ciaté.
Het is een bijzonder nagellak die in de Prettybox van mei zat!
Deze bijzondere nagellak heet: Party Shoes!


Het is een miniatuur met de inhoud van 5 ml, met de waarde van €3.95.
Ciaté  is een trendsetter qua nagellak en een hip merk uit Londen.
Ik had er voor de Prettybox nog niet van gehoord en nu hebben we een al een aantal nagellakjes van dit merk mogen ontvangen. Ik ben wel fan van de goede kwaliteit van het merk. Ook al vind ik de nagellak best duur.

Mijn eerste indruk van deze nagellak was..help, het is toch geen kerst!
Ik wist niet echt wat ik ermee aan moest, dat is ook de reden dat er nu pas een review online komt. Terwijl hij in de Prettybox  van de maand mei zat.


Maar ik wilde deze nagellak toch proberen en vooral wil ik laten zien dat het niet alleen voor kerst is.
Ik heb de nagellak nu als enige gebruikt, maar je kan het ook goed als topcoat gebruiken. Het lijkt mij erg mooi om over een witte nagellak te doen om de glitters net wat meer naar voren te brengen. Deze nagellak kan net even wat meer geven, maar het staat ook mooi zonder een nagellak eronder.
Wel vind ik de nagellak het mooist als je twee laagjes aanbrengt, want dan heb je net wat meer glitters.
Dit kan ook makkelijk want de nagellak droogt enorm snel, daar was ik echt verbaasd over!

Het zijn vooral gouden glitters, maar je zit er ook groen/blauwe glittertjes in terug, erg mooi.



Hierboven kan je zien hoe de nagellak op mijn nagels is, zo is het heel subtiel.
Het is net even 'iets' specials voor de 'normale' nagel, maar ik denk dat het nog net iets mooier is met een witte basislaag.

Q: Wat vind jij van deze nagellak?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten