7 september 2014

Review | Max & More make up palette - Nude eyes & Green eyes

Vandaag heb ik een review van twee palettjes die ik heb gescoord bij de Action.
Het is een palette genaamd: Nude eyes en de andere heet: Green eyes.
Toen ik ze dag, dacht ik dit moet ik gaan proberen!




Dit zijn de palettjes waar het over gaat. De bovenste in Nude eyes en de onderste is Green eyes.
We gaan beginnen bij het palette Nude Eyes.

Nude Eyes.



Het palette heeft 12 kleuren met een oogschaduwkwast. En wat ik ook erg belangrijk vind, dit product is niet op dieren getest!
Het is, zoals het palette als zegt, echt een nude palette. Zachte roze en bruine kleuren, die goed te gebruiken zijn voor een neutrale look.

Het palette is ook geschikt voor als je echt start met make-up, want met deze kleuren zit je altijd wel goed.


Hier zie je het pigment van de bovenste rij oogschaduws, het pigment is een beetje bleh! Niet echt fel en ze lijken enorm op elkaar.

Ook is het met het aanbrengen een beetje korrelig, wat niet echt handig is.


Dit is de onderste rij, die qua kleur beter is gepigmenteerd. Alleen het aanbrengen is ook erg korrelig, dus het is wel een beetje een tegenvaller helaas.


Hierboven zie je de look die ik heb gemaakt, ik moest de kleuren vaak over elkaar gebruiken en nog heb je bijna geen kleur. Het is onopvallend en als ik mijn bril draag, dan valt de look helemaal weg.
Jammer, maar dit palette is helaas een beetje een tegenvaller.

Nu dan maar het andere palette, want die vond ik al een stuk beter!
Er zit dus echt verschil in de palette.


 Green Eyes.



Dit palette heeft meer wat intensere kleuren, zeker als je het vergelijkt met de kleuren van het Nude eyes palette. Ook dit palette heeft 12 kleuren en een oogschaduwkwastje en is niet getest op dieren.
Dat vind ik erg fijn, het is een zeer budgetmerk en toch is het niet op dieren getest, dat is echt een pluspunt!

Hier zie je het pigment van de bovenste rij van het palette en het heeft al meer pigment dan het andere palette!


Dit is de onderste rij uit het palette en heeft nog meer pigment. Dit beloofd wat, want die is al beter dan het andere palette, waar ik toch een beetje in teleurgesteld was.



Hier zie je dan de look die het geworden is. Ik heb de kleuren wel echt moeten opbouwen, maar het is wel super mooi geworden. Ik had het niet verwacht, zeker niet nadat ik het andere palette eerst had geprobeerd.

Ik kan dus het Nude eyes palette afraden, maar het Green eyes palette aanraden!

Q: Welke look vind jij het mooist?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten