5 september 2014

Nieuwe bril!

Ja, je leest het goed. Ik krijg een nieuwe bril!
Ik kan me bedenken dat je zegt, alweer!
Ja, dat was ook mijn eerste gedachten, want ik heb net een nieuwe bril.
Een ieder geval al een paar maanden.
Ik heb op dit moment namelijk een bril van Tommy Hilfiger.


Dit is de bril die ik op dit moment heb.
Waarom moet ik dan een nieuwe bril?
Sinds ik deze bril heb ben ik al kind aan huis bij de Specsavers, de winkel waar ik de bril heb gehaald.
Dit omdat mijn bril constant aan het afzakken was en als er iets irritant is.
De manier waarop ik mijn bril op mijn neus probeert te houden, komt ook nog eens heel dom en nerdachtig over. Tja, blij ben ik daar niet echt mee. Een bril moet namelijk wel goed zitten, want ik wil er niet constant mee bezig zijn.

Na de zoveelste keer bij de Specsavers gaf de verkoper aan dat de bril niet meer 'smaller'  gemaakt kon worden en dat de bril dus niet beter kon zitten dan dat die op het moment zit. Hij gaf aan dat ik een nieuw montuur moest uitzoeken.
Het eerst wat ik dacht 'NEE! ik heb al zoveel moeite gehad om überhaupt een leuke bril te kiezen, moet ik nu weer??' en als tweede: 'Mijn verzekering vergoed niet nog een bril!'

Nu is het een super service van de Specsaver, want ik mag op hun kosten een totaal nieuwe bril uitzoeken, als een soort garantie.
Dit vind ik echt super fijn, want de kosten van een bril zijn niet bepaald laag.
Ik heb nu samen met mijn vriend weer een nieuw montuur uitgezocht en het is wel iets anders.
Toen ik deze bril kreeg, had bijna niemand door dat ik een nieuwe bril had.
Wat mij echt verbaasde, want ik vond het echt heel anders en een overgang.
Ik denk wel dat het nieuwe montuur gaat opvallen, maar dat zullen jullie dan zien.

Ik krijg een belletje van de Specsavers als ik de bril mag ophalen!
En dan komt er natuurlijk een artikel/video online!

Q: Ben jij benieuwd na mijn nieuwe bril?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten