5 augustus 2014

Review Tangle Teezer

Ik  heb vandaag voor jullie een review, over  een borstel die vaak besproken is geweest.
Ik heb van vele gehoord, dat dit de beste borstel zou zijn en dat je knoop meer in je haar zou hebben na gebruik van deze borstel.
Ook zijn er veel dupes van in omloop, waarvan ik moet bekennen dat ik die ook heb.



In eerste instantie had ik zoiets, van wie koopt er nou een borstel voor €15.95.
Nou ik!
Ik had en dupe, die ik al super fijn vond.  Ik kon gewoon niet beoordelen hoe deze borstel zou zijn.
Dus ik kon niet anders dan deze borstel bestellen bij The Make-up Spot.

Wil je zien wat ik nog meer heb gekocht, die video kan je hieronder bekijken!



Maar even terug naar de Tangle Teezer, de borstel die een hoofdrol speelt in mijn review.
Als ik hem vergelijk met de dupe die ik heb gekocht bij de Douglas, heeft die veel voordelen.
Deze borstel ligt fijn in de hand en je kan hem makkelijk meenemen.
Als je hem in de tas doet, worden de 'haartjes' beschermt door het beschermkapje.
Dat er niet eerder mensen op dat geweldige idee zijn gekomen snap ik niet.
Ideaal!





Maar nu hoe is de borstel voor mijn haar, want dat is natuurlijk wel het belangrijkste.
Mijn haar wordt na het borstelen mooi glad en zacht.
Je ziet duidelijk verschil, als ik hem vergelijk met mijn andere borstels.
Wat nog een groot voordeel is, hij haalt de knopen echt uit je haar.
Daarin vond ik de dupe al sterk, maar deze borstel heeft het nog meer.
Super fijn als je bijvoorbeeld haarlak of ander spul in je haren gebruikt.
Met deze borstel, borstel je erdoor heen.



De borstel geeft me wel de indruk mijn haar te beschermen, ik vind dan ook minder haren terug in de borstel.
Zeker als ik het vergelijk met mijn andere borstels.

Ik ben helemaal in de wolken van de borstel en die is het geld zeker waard.
Vooral als je z'n leuke kiest met een schapenprint haha!
Helemaal leuk als je het mij vraag.
De borstel is ook geschikt voor, na mijn idee, ieder haar.
Heb jij lang, kort, dun, dik ,steil of krullen, deze borstel is een held.

Q: Heb jij al kennis gemaakt met de Tangle Teezer?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten