4 augustus 2014

Photo Dairy #37

Vandaag heb ik voor jullie weer een Photo Dairy, want het is weer maandag.
Deze maandag vind ik een stuk minder erg, want het is mijn eerste maandag van de vakantie!
Niks vroeg opstaan, niks naar me werk, nee enkel en alleen ontspanning!
Bekijk hier hoe mijn afgelopen week was, in mijn Photo Dairy!

Zondag:
We waren gisteren gezellig naar Den Bosch geweest, met we bedoel ik me vriend en ik. Zoals je weet kan je Den Bosch niet verlaten zonder een Bossche Bol, en deze waren heerlijk!!
Mijn hemel, echt zo lekker en niet te vergelijken zo goed. Maar ik had er wel echt genoeg aan voor de hele avond!

Maandag:
Ik moest even een ochtendje werken, maar deze week had ik daar best veel moeite mee. Ik was echt moe, zoals sommige al zeiden, ik ben echt toe aan vakantie. Maar nog even doorzetten en even fris een selfie maken in de lift.

Maandag:De dag waarop het ook zo gezegde 'noodweer' kwam opzetten. Helaas hielden mijn ouders het niet helemaal droog, maar de schade viel uiteindelijk mee.

Maandag:
Ik moest maandag ook nog even naar de fysio, maar door de hoeveelheid regen die er was gevallen was het lastiger dan normaal. Ik heb er ook nog een vlog over gemaakt wil je die zien klik dan hier!

Maandag:
Vandaag was ik die boek aan het uitlezen, het was echt spannend. Ik had moeite om dit boek weg te leggen. Toen ik hem eenmaal uit had vond ik het jammer dat ik hem had uitgelezen, maar met andere woorden het was een heel goed boek. Deze komt weer terug in een need to read video.



Dinsdag:
Pff, woensdag had ik het ook zwaar in de ochtend. Ik was echt aan het aftellen tot mijn vakantie. Nog twee ochtendjes werken!

 Woensdag:
Om me elke ochtend een beetje op te beuren en af te tellen, heb ik een selfie gemaakt. Haha in het motto van kom op nog maar even, lachen en weer doorgaan! Nu nog maar één ochtend nog werken.

Woensdag:
Ik wilde mijn nieuwe aanwinst even uitproberen en ik ging voor de groene vingers. Ik vind het echt een super mooie kleur en hier komt zeker een review over op mijn site!

Donderdag:
Ja, me laatste werkdag! Ik had een super leuke dag in de planning. Eerst werken, dan verjaardag en in de avond gingen Sara en ik filmen. Maar toen ik thuis kwam van de verjaardag kreeg ik een mirgraine aanval en heb de hele dag verder niks meer kunnen doen helaas!

Vrijdag:
Ik voelde me in de loop van de dag ietsjes beter. Toen kwam ik dit op de Timehop-app tegen en kon het niet laten op dit online te zetten. Dit was mijn laatste vakantie, drie jaar geleden. Volgens jaar willen mijn vriend en ik zeker weer op vakantie! Ik wilde even het internet van mijn telefoon af halen, voordat ik een enorme  rekening kreeg. Met het antwoord dat het gewoon niet kon! Ja het kon niet! Zo raar, ik ben dus echt met mijn Nokia 3310 op vakantie gedaan en Snake herontdekt haha! Het erge was, dat ik alleen nog maar het roze hawai hoesje had haha. Ik liep dus echt voor aap!

Zaterdag:
Ik voelde me al weer een stuk beter en we besloten om naar Amsterdam te gaan. Even naar de Decatlon en de Motozoom. En met die mooie weer had ik lekkere zomerse kleding aan en alleen mascara. De rest zou toch van je gezicht smelten. Die roze wangen heb ik echt door de warmte, ik heb helemaal geen blush meer nodig met dit weer haha!

Zaterdag:
Owja! De Gaypride! Helemaal vergeten, gelukkig waren we niet van plan om het centrum in te gaan. Ik houd er totaal niet van om in zulke mensen massa's te zijn. Maar het klonk echt gezellig!

Zondag:
Ook een zomerse outfit en dit keer met een lipstick, lekker zomers roze. Het is mooi weer en ik ben aan het werk aan mijn site. Straks ga ik ook buiten genieten van het zonnetje!

Ik ga lekker genieten van mijn vakantie, hebben jullie vakantie plannen of leuke tips om naar toe te gaan?

Q: Hoe was jullie week?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten