7 augustus 2014

Review - Sleek Palette - Garden of Eden

Vandaag heb ik voor jullie een review van een palette van Sleek.
Het Garden of Eden palette, met mooie bruine en groene tinten.
Ideaal voor mensen met bruine of groene ogen.


Ik was al bekend met het merk Sleek, dus ik twijfelde geen moment toen ik dit palette ging bestellen.
Ik heb namelijk het Oh So Special palette al en daar ben ik zo blij mee, die gebruik ik echt dagelijks.
Ik heb hem besteld bij The Make-up Spot voor €9.99, wil je weten wat ik nog meer heb besteld klik dan hier!


Wat ik erg mooi vind van het Sleek palette is het doosje zelf.
De combinatie van het matte zwart en de glanzende zwarte letters geven een chique uiterlijk.
Ik vind ze dan ook goedkoop voor wat je krijgt.


De kleuren in de bovenste lijn, van links naar rechts:
Gates of Eden, Eve's Kiss, Paradise on Earth, Python, Forbidden, Flora.

De kleuren in de onderste lijn, van links naar rechts:
Entwined, Adam's Apple, Fig, Evergreen, Fauna, Tree of life.
 

In het doosje zit een mooie grote spiegel.
Eindelijk een spiegel die je ook echt gebruikt, want meestal in die palette zit z'n rot spiegeltje.
Zoals ik al zei zitten in dit palette mooi bruin en groen tinten.
Ideaal voor mensen met groene ogen, want dan knalt je kleur er echt helemaal uit.
Laat ik dan net groene ogen hebben!
Dat is ook één van de redenen dat ik dit palette wilde hebben.


Het pigment is ook prima!
Op de linker foto zie je de kleuren die op de onderste lijn zitten en aan de rechterkant de kleuren die op de bovenste lijn in het palette zitten.
Het pigment van de bruine tinten is meer dan de groene tinten, maar de groene tinten hebben zeker een goed pigment!
Je krijgt voor de €9.99 zeker waar voor je geld!
Ik wilde graag laten zien welke looks je er mee zou kunnen maken, dus ik heb gekozen om een groene look te maken en een bruine.



Met deze kleur springt je oog er echt uit!
De kleuren die ik gebruikt heb op het bewegend ooglid zijn:  Adam's Apple en Evergreen.
De kleur die ik heb gebruikt in de crease is: Fauna
Ook heb ik met de kleur Tree of life een lijntje boven mijn wimpers en onder mijn oog gezet.



 
Deze vind ik het mooist! Wauw, deze staat ook geweldig als je bruine ogen hebt.
De kleur die ik gebruikt heb op het bewegend ooglid zijn:  Eve's Kiss
De kleur die ik heb gebruikt in de crease is: Paradise on earth
Ook heb ik met de kleur Flora een lijntje boven mijn wimpers en onder mijn oog gezet.

Ik ben echt onder de indruk van dit palette, deze verschijnt zeker in mijn dagelijkse make-upstash!
Je kan hier zoveel kanten mee op en ik ga de look met de bruine kleuren zeker vaker dragen!

Q: Wat jij al bekend met dit palette en welke look vind jij het mooist?

Liefs,
Silvia 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten