8 augustus 2014

What do I wear #2

Vandaag heb ik voor jullie een What do I wear - artikel.
Hierin wil ik mijn outfit laten zien, die ik heb gedragen.
Vandaag draag ik dit!





Ik heb mijn Beatles shirt aan van de H&M.
Ik vind het een geweldig shirt, sowieso omdat The Beatles erop staan.
Dan heb je al 100 pluspunten natuurlijk.
Maar het shirt zit ook nog een goed, het valt een beetje baggy. Dat is ook de reden dat ik hem in mijn short heb gedaan. Ook zit hij niet strak bij de oksels, wat ik zelf ook een pluspunt vind.
Een ideaal zomershirt, want hij is ook nog eens luchtig!




Ik heb mijn Beatles shirt gecombineerd met een korte short van de Berskha. Het is een lichte kleur, die makkelijk te combineren is en er lekker zomers uitziet.
Het is een short die mooi aansluit en daardoor ook mooi staat. Bij mij zijn de meeste shorts nogal wijd, waardoor het net lijkt of de broek veel te groot is en er sateprikkers onderuit steken. Niet echt de look die ik wil laten zien.
Ben je zelf ook smal, dan kan je goed terecht bij de Berskha.





Deze outfit maak ik compleet met mijn nieuwe Birkenstock slippers. Deze heb ik gekocht bij Schuurman Schoenen, in de kleur mat zwart.
Ze lopen, zoals alle Birkenstock slippers, erg lekker!




Ik heb mijn nagels in een fel gele/oranje kleur gelakt. Het is een nagellak van Wet 'n Wild met de naam The Sunny Side Up. Dit zorgt voor een frisse, zomerse look en heerlijk om nog even op deze manier wat kleur toe te voegen aan mijn outfit!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om mijn zomerse outfit te zien.
Ik ben benieuwd wat jullie het leukste vonden aan mijn outfit.
Ik heb er expres voor gekozen om zo min mogelijk accessoires 'aan' te hebben, omdat het die dag enorm warm was.



Q: Wat vind jij van deze zomerse outfit?

Liefs,
Silvia








Geen opmerkingen:

Een reactie posten