14 augustus 2014

Review | Invisible elastiekjes

Vandaag heb ik voor jullie een review van de Invisible elastiekjes.
Ik heb het echte merk gekocht, Invisibobble, en ik heb de variant bij de Action gekocht.
En natuurlijk moest ik daar een artikel van schrijven om ze te vergelijken, dus bij deze!

Als eerste had ik de elastiekjes van de Action gehaald en die zagen er zo uit.


Ze zijn wat aan de grote kant en ze hadden ze in verschillende kleuren. Van neon-kleuren tot aan bruin en zwart. Ik dacht dat ik zwart het beste kon combineren, dus vandaar de keuze voor de kleur zwart.
In totaal had ik 4 van deze elastiekjes voor €0.79, erg budget dus.

Omdat ik dit artikel al in mijn hoofd had, moest ik natuurlijk de 'echte' Invisible elastiekjes ook hebben. Die heb ik besteld bij The Make-up Spot, een goede website met merkproducten.
De echte elastiekjes zagen er zo uit.





















Netjes in een doosje en wat meteen opviel is dat ze een stuk kleiner zijn dan de Action-elastiekjes.
Ook betaal je er meer voor, want voor 3 elastiekjes betaal je €4.20.
Het prijsverschil is dus ook echt een hoop, vandaar dat ik ook echt grote verwachtingen had van de invisibobble.



Hier kan je het verschil zien in de elastiekjes. De zwarte zijn de Action-elastiekjes en de 'doorzichtige'  zijn de Invisibobbles.
Het prijsverschil vind ik groot, zeker omdat je er bij de Action ook nog eentje meer krijgt.

Als eerst de elastiekjes van de Action, deze heb ik zeker een week, elke dag gedragen en vind ik super fijn. Ze rekken wel erg uit, maar zijn nog prima te gebruiken.
Ook merk ik dat mijn haar veel minder gebogen is, in vergelijking met een 'echt' elastiekje.
Deze elastiekjes zijn dus zeker een aanrader!

Dan de Invisibobbles, want ja daar had ik enorme verwachtingen van. Ik wilde ze net zoals de Action-elastiekjes een week deze gaan dragen, maar na dag drie ging het elastiekje al stuk!
En dat voor het duurdere, merk elastiekjes. Wat een tegenvaller.
Ik vind ze wel mooier dan die van de Action en ze zijn minder stroef, maar wat ging deze snel stuk.
Dit had ik zeker niet verwacht voor die prijs en zeker niet als ik ze vergelijk met de Action.

Als ik dus zou moeten kiezen zou de Action elastiekjes echt mijn voorkeur hebben.
Dit vind ik zo gek om te zeggen, want ik had dit echt niet verwacht.
Maar ik zou zeker even een kijkje nemen bij de Action als je op zoek bent naar dit soort elastiekjes.
Het is namelijk echt een stuk beter voor je haar!

Q: Ben jij al bekend met de nieuwe soort elastiekjes?

Liefs,
Silvia



Geen opmerkingen:

Een reactie posten