15 augustus 2014

Essence 109 off to Miami!

Vandaag heb ik voor jullie een review van een nagellakmerk, waarvan ik er al veel heb.
Ja Essence, volgens mij zijn het aantal Essence-lakjes niet meer te tellen op twee handen in mijn stash.
Het is dan ook een heerlijke budget nagellakmerk en als ik ergens van houdt dan is het budget!

Nu gaat het over de kleur off to Miami!


Zomerse kan natuurlijk niet, met deze knal roze kleur!
Deze kleur staat ook goed op je tenen, want daar lijk je echt een beetje bruiner door.
Ik vind deze nagellak fijn aan te brengen, omdat het redelijk snel droogt.
Het droogt niet super snel, maar je hoeft ook niet eeuwig te wachten.
Het is het mooiste als je twee laagjes aanbrengt, maar met één laagje dan dekt hij ook al aardig.
Het is een vrolijke, zomerse, neon kleur!


Eén van de grootste voordelen van de Essence nagellakjes, zijn de kwastjes.
Het zijn brede kwasten waarmee je makkelijk lakt en niet te snel te veel op je nagel aanbrengt, want dan kan je natuurlijk enorm lang gaan wachten. Ze hebben de potjes echt geweldig gemaakt!



Zoals je hierboven kan zien staat hij naar mij idee erg mooi en lijk ik stiekem toch wel iets bruiner.
Ik ben z'n typ waarvan je afvraagt of ze de zon wel eens heeft gezien en dan eigenlijk al de hele zomer buiten loopt, dus als ik ergens bruiner dan kan lijken dan heeft het natuurlijk al pluspunten!


Q: Wat vinden jullie van deze nagellak kleur? 

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten