13 augustus 2014

Fotografie | Flowers

Zoals ik in een eerder persoonlijk artikel had aangegeven, wil ik gaan werken aan mijn fotografie.
Daarom leek het mij leuk om jullie eens wat te laten zien van mijn foto's.
De laatste tijd heb ik mooie foto's gemaakt van bloemen, wat ik persoonlijk erg leuk vind.
Zo kan je toch iets langer genieten van een bos bloemen, want helaas gaan die niet voor altijd mee.

Hieronder kan je foto's zien van een witte bos met bloemen en een roze bos met bloemen.
Het leuke van bloemen vind ik ook het verhaal wat erachter zit.
Vroeger was ik helemaal niet van de bloemen, maar nu ik echt op mezelf woon vind ik een bos bloemen er gezellig staan.
De roze bos bloemen die je zo gaat zien heb ik gekregen op mijn laatste werkdag.
Ik vind het sowieso een mooi bos bloemen, maar zeker een blijk van waardering.
Dat voelt ook goed, daarom kon ik het toch ook niet laten om de bloemen te laten verwelken zonder ze op de foto te hebben.











Ik ben benieuwd wat jullie van de foto's vinden en als je tips hebt voor het fotograferen zijn ze natuurlijk altijd welkom. Ik heb de foto's gemaakt met mijn Canon600D met de standaard lens.
Graag zou ik ooit nog eens een macro-lens willen hebben, maar dat is voor de toekomst.

Q: Heb jij nog feedback voor betere fotografie?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten