12 augustus 2014

Review | Essence lipstick - 13 Love me

Vandaag heb ik voor jullie een review van een lipstick van Essence.
Ik ben al eerder helemaal fan geworden van de lipsticks van Essence en heb er ook al eerder reviews over geschreven.
Maar toch kon ik het niet laten om ook hierover een review te schrijven.
Het is en blijft een fijn, budget make-up merk met goede lipsticks!

De review gaat over de lipstick 13 Love me.


Het is een mooie kleur, die volgens mijn mening veel mensen zal staan.
Het is een roze kleur, die beetje schat en zoet overkomt.
Mooi voor een neutrale look, maar toch is hij niet onzichtbaar.
Je ziet dat hij er is, maar hij staat niet te dominant.



Als ik kijk naar de verpakking, blijft Essence een mooi en zeker geen budget look geven. Dat vind ik sowieso een groot pluspunt, het is budget maar het ziet er niet budget uit. Want als het er goedkoop uitziet, dan vind ik het toch wel minder. Het oog wilt natuurlijk ook wat.
Ook vind ik het gaaf dat het Essence logo in de lipstick staat. Dat gevoel van luxe, dat krijg ik zeker van deze lipstick.















De lipstick ziet er super netjes uit, maar is ook nog eens fijn op de lippen.
Soms heb je dat een lipstick je lippen uitdroogt en dat uiteindelijk de lipstick in de velletjes van je lip zit. Dat wil je natuurlijk niet.
Ik heb bij deze lipstick het idee, niet dat ik het zeker weet, dat hij mijn lippen verzorgd.
Hij voelt zacht en creamy aan, waardoor het fijn is om aan te brengen.
Wel is het handig om deze lipstick bij de hand te houden, want na het eten is bijwerken wel handig.
Het is niet perse nodig, want als de lipstick slijt, dan zie je dat bijna niet.
Heb je niet het moment dat je hem even kan bijwerken, dan is het ook geen probleem.


Zo ziet hij eruit op mijn lippen. Zoals ik al zei hij is niet heel opvallend, misschien lijkt het op de foto meer een knalkleur. Het is enorm mooi met voor een neutrale look.
Het is een fijne en makkelijk lipstick.
Ik hoef niet veel meer te zeggen, alleen ik ben fan!




Q: Wat vind jij van deze lipstick?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten