11 augustus 2014

Photo Dairy #38


Vandaag heb ik voor jullie weer een Photo Dairy, want ja het is weer maandag.
Voor mij voelt het niet als een maandag, want ik heb nog steeds lekker vakantie!
Nu heb ik wel het idee dat het super snel gaat, dus ben diep van binnen wel een beetje bang dat mijn vakantie voorbij is als ik met mijn ogen knipper.
Maar nog eerst even terugblikken op mijn afgelopen week.

Ik heb een app op mijn Iphone, dat je elke dag een betaalde app gratis kan bestellen. Daar kwam ook Instaplace, die moest ik natuurlijk ook even uitproberen.
Ik moet toegeven dat ik hem daarna ook niet meer heb gebruikt, dus misschien was het een onnodige download.
 Ja! Sushi! Volgens mij begint het een lichtelijke verslaving te ontstaan. Ik ben zo dol op sushi, dat je me er zelf voor wakker mag maken. Deze bak met sushi hebben Sara en ik besteld, toen we de Wreck This Journal video gingen opnemen. Want ja, als je 'werkt' dan moet er ook goed gegeten worden!


Ja, hiermee ben ik niet naar buiten geweest. Ik was lekker aan het oefenen met één van mijn nieuwe Sleek palette! Dit was het palette Garden of Eden waarover ik een review heb geschreven.
Wil je weten wat ik ervan vond, klik dan hier!
Even een selfie tussendoor, toen ik deze een tijdje online had staan viel het me pas op! Ik kijk hier lichtelijk scheel. Beetje een fail van een selfie dus haha!
Ja, weer sushi. Ik ben lekker uit eten geweest met mijn lieve vriend en waar kan je dat het beste eten? Bij Tapasia in Ede, zelf als je geen vis eet. Mijn vriend hoeft niks wat uit de zee komt, maar ik ben er dol op. In dit restaurant kunnen we allebei eten wat we lekker vinden, echt ideaal!
 Angelique en ik gingen samen de jongens even inmaken met poolen! Heerlijk z'n gezellig avondje!
 Na het poolen, was het tijd voor een gezellig spelletje. Helaas ging dit voor mij niet zo goed, want dankzij een hotel van Mark had ik even dik verloren! Maar gezellig was het wel :)
Ja, het was een gekke week. We hebben namelijk een Macbook gekocht. Wat een luxe, maar ach, we gaan deze vakantie ook niet op vakantie. Dus dan mag je jezelf wel even verwennen. Ik moet soms nog wel even wennen aan hoe de dingen werken, maar ik neem aan dat het snel went. Dit is het eerste artikel wat ik schrijf op de Macbook, maar hemel, wat werk het snel!
Ik sta er bijna van te kijken!












Ik heb in deze week weinig foto's gemaakt, een beetje jammer, want ik heb veel gedaan en gezien. We zijn in Breda en Utrecht geweest, maar dan vergeet ik gewoon om foto's te maken.
Volgende week ga ik er meer op letten en ga ik je meenemen in mijn vakantie!

Q: Hoe was jouw week?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten