16 augustus 2014

Review - Haarmasker Dove Intense Repair

Vandaag heb ik voor jullie een review van een product van Dove, een haarmasker.
Het viel me al op dat ik de laatste tijd erg droog haar had en dat de puntjes wel extra verzorging konden gebruiken.
1+1 opgeteld ik ging dus opzoek naar een goed haarmasker, om mijn haar even extra te verzorgen.
Ik kom graag bij het Kruidvat en toen ik daar tegen dit haarmasker aanliep, die ook nog eens wat afgeprijsd naar €3.50!
Ja, dat kan ik natuurlijk niet laten liggen.
Vooral niet als er op staat, intense repair!



Dove is altijd wel een merk die me aanspreekt, omdat het me ook goed bevalt met shampoo's, douchegels en bodylotions.
Mijn haar had echt even extra verzorging nodig, want ik had al in jaren geen masker gebruikt.
En ik hoor het jullie al zeggen, echt! Wow!
Tja, wat zal ik zeggen? Oeps!

Maar ik ging even uitgebreid douche en daarbij hoorde dit haarmasker ook zeker bij.
Het staat er namelijk op dat je het wekelijks kan gebruiken, ik weet zeker dat je dan geweldig haar hebt haha!
Tijdens het douche heb ik mijn haar gewassen en daarna heb ik het haarmasker in gedaan.
Ik heb het in een hoge knot gedaan en ben gewoon lekker verder gaan douche.
Na een minuut of 5 heb ik het eruit gespoeld en in een handdoek gedaan.
Daarna heb ik met een knot in geslapen.


Om even terug te komen op de verpakking, eindelijk een dop die je ook in de douche open kan krijgen. Met sommige producten heb ik daar echt moeite mee, want ja met natte, gladde handen krijg je niet alles open.
Dit gelukkig wel!
Er zit een dikke crème in die je goed kan aanbrengen in je haar, het is een fluitje van een cent!
Het valt ook amper op de grond, dat vind ik ook een voordeel, het hecht goed aan je haar.
En het is er ook makkelijk uit te spoelen.


Natuurlijk is het belangrijkste, doet dit masker wat voor mijn haar?
Ja! uh eigenlijk JA!!
Ik werd de volgende dag wakker met nog steeds de knot in mijn haar.
Ik haalde mijn knot eruit en mijn haar zit er dikke, voller en gezonder uit!
En nog een leuke bijkomstigheid, wat ruikt mijn haar heerlijk!!

Kortom, ik ben helemaal blij dat ik dit haarmasker op de kop heb getikt!
En ja, ik ga zeker vaker een haarmasker gebruiken en heb deze al een vast plekje in mijn douche gegeven.

Q: Gebruik jij een haarmasker en zo ja, welk merk?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten