10 juni 2014

Nagellak Fogan 80

Vandaag heb ik voor jullie een review van een nagellak van het merk Fogan. Het merk waar ik kennis mee heb gemaakt op de party van Beautygloss. Ik heb eerder een review geschreven van een nagellak van hetzelfde merk waar ik dik tevreden mee was. Daarom wilde ik weten of deze nagellak ook hetzelfde zou zijn als de groene. Die bleef namelijk een week goed zitten!






Helaas bleef deze witte nagellak geen week zitten, maar zeker wel een aantal dagen. Langer dan een gemiddelde nagellak die ik heb. Dus het is zeker een  goede nagellak! Ook heb ik deze voor €1 gekocht, hierdoor waren mijn verwachtingen ook laag.



Het mooie vond ik nog, dat deze nagellak in twee lagen perfect dekt. Meestal heb je met lichte kleuren dat je na de zoveelste laag, nog geen dekking hebt en dan bladdert het er ook nog eens snel af.



Ik wilde graag een witte nagellak, omdat ik het mooi vind staan. Ik vind het   nog mooier staan als je een beetje een bruine  tint hebt. Helaas heb ik die niet, maar voor als nog vind ik hem super staan. Het geeft een fris en schoon gevoel en wat ik ook niet onbelangrijk vind het past overal bij.  Ook is het een kleur die mooi onder een bijzondere topcoat kan of die je kan gebruiken bij nailart. Mocht je daar natuurlijk goed in zijn, want nee dat kan ik niet echt zeggen.



Ik ben erg benieuwd of jullie bekend zijn met het merk Fogan en wat jullie mening is van de kleur wit op je nagels!

Q: Wat vind jij van deze kleur?

Liefs,

Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten