9 juni 2014

Photo Dairy #29

Het is weer maandag, dus tijd voor een nieuwe Photo Dairy.  Ik heb in dit artikel een hoop selfies zitten, maar dat viel me pas op toen ik alle foto’s bij elkaar aan het zoeken was.


Als eerste wil ik natuurlijk met jullie delen, dat ik een echt zondagsontbijtje heb gegeten. Croissantjes, het ideale ontbijt!


Daarna zijn we lekker gaan motorrijden en zijn we langs de Postbank geweest. Erg mooi en gezellig stukje voor op de motor!


Mijn maandagmorgenselfie is natuurlijk deze week ook weer van de partij. Een nieuwe week met nieuwe kansen.


Dinsdag had ik een video opgenomen met mijn geweldige Beatles-shirt. Ik had deze week enorm veel video’s online staan en weinig geschreven artikelen.


Soms heb je ineens een creatieve bui en ik kreeg dat toen ik mezelf zag in onze lamp. Tja, daar krijg je rare foto’s van.


Op deze foto sta ik ontzettend chagrijnig, maar daar kon ik niks aan doen. Ik was een masker video aan het opnemen, met een moddermasker. Dit masker stond zo strak dat dit mijn enige expressie was die ik kon laten zien.


Soms heb je van die momenten, dat je alleen maar YouTube filmpjes wilt zien en bank wilt hangen. Maar helaas zijn er meer dingen te doen op een dag.


Ik ben trouwens helemaal happy van het zomerse weer, ik vind het persoonlijk wel weer het ene uiterste naar het andere uiterste. Maar het maakt de mensen weer een stuk vrolijker, als de zon schijnt.


Eindelijk! Ik heb al weken behoeften aan sushi en eindelijk was het zover! Ik heb echt heerlijk gesmuld!


Ja, tropisch weer betekend een zomerse outfit.


Hier heb ik weer een blije selfie met mijn zonnebril, ik houd van de zon!


Ja een pizza, want vriendlief ging  met vrienden uit eten. Tja, dan heb ik niet z’n zin om te koken. Ook moest ik een goede bodem hebben voor een gezellige verjaardag van Dionne! Het was echt een super party!


Ik wilde even experimenteren met make-up, wat vinden jullie ervan ?



Ik heb ook even een foto gemaakt met mijn bril op, want dat is toch een heel ander gezicht!.


Q: Hoe was jouw week?


Liefs,
Silvia 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten