11 juni 2014

50 feitjes over mij!

Vandaag heb ik voor jullie 50 feitjes over mijzelf! Zo kunnen jullie me een beetje beter leren kennen, door middel van mijn misschien wel vreemde feitjes!


1.      Ik ben dol op thee en drink het dus ook veel.



2.      Ik doe alles op de fiets, maar ik heb wel een rijbewijs.
3.      Ik woon samen met mijn vriend.
4.      Ik ben juffrouw van groep 3
5.      Ik ben verslaafd aan Instagram
6.      Mijn blog bestaat in oktober 2 jaar




7.      Ik probeer voor mijn site altijd vooruit te werken, maar dat lukt niet altijd.
8.      Ik heb enorm veel potjes nagellak en draag ook altijd nagellak
9.      Ik vind het ook erg leuk om Youtube video’s te bekijken
10. Mijn favorieten kleur is groen
11. Ik maak foto’s en video’s met mijn Canon600D
12. Ik kan niet uitslapen.
13. Ik heb een hekel aan de afwas.
14. Ik schrijf in mijn agenda alleen met potlood




15. Ik ga graag met vrienden wat gezelligs doen
16. Ik heb mijn telefoonnummer nog van toen ik 14 was
17. Ik heb een Iphone 4s
18. Ik heb een bril, van Tommy Hilfiger
19. Ik volg op dit moment de serie One Tree Hill.
20. Mijn favoriete karakter is Lucas, helaas is die er al uit.
21. Ik heb geen groene vingers.
22. Ik hou niet zo van winkelen en ga liever online shoppen.





23. Ik houd niet van kleding passen in pashokjes.
24. Ik heb een abonnement op de Prettybox
25. Ik ben dol op chocolade
26. Ik heb de laatste paar weken meer gebakken dan het afgelopen jaar.
27. Ik kan er niet tegen als iemand met zijn mes over het bord schuurt.
28. Me muis van mijn computer doet het niet meer en ik heb geen idee hoe het komt. Gelukkig heeft mijn vriend die al gemaakt!
29. Ik kom erachter dat het best lastig is om 50 feitjes te verzinnen over jezelf.
30. Ik ben hypermobiel
31. Ik kan ontzettend lui zijn.
32. Ik vind het leuk om achter op de motor te zitten.




33. Ik ben dol op spelletjes
34. Als ik TV kijk, dan is het meestal MTV
35. Ik film mijn video’s met een statief uit de prehistorie.
36. Ik heb een droge huid.
37. Ik heb enorm veel zin om naar de Beautyglossparty te gaan
38. Ik vind het leuk om te lezen
39. Ik ben nieuwsgierig
40. Ik ben creatief
41. Ik vind het leuk om te breien en te haken, maar dat gebeurt met vlagen.
42. Ik doe ook nog een studie Kinderpsychologie naast mijn werk en mijn blog
43. Ik ben dol op het ijs van de Bernardo, de beste ijszaak in Ede




44. Ik vergeet altijd mijn camera op te laden
45. Tijdens het opnemen van video’s is meestal mijn geheugenkaart vol
46. We hebben eindelijk alle lampen hangen in huis, dat vond ik de moeilijkste klus.
47. Ik kan er niet tegen als mensen liegen



48. Ik ben al een poos niet op vakantie geweest en kan niet wachten tot dat weer kan
49. Ik mag weer een artikel schrijven voor Loungeset.nl
50. Ik moet op dit moment dringend mijn nagels lakken.

Q: Wat is jouw raarste feitje over jezelf?

Liefs,

Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten