17 juni 2014

Heb-ik-weer-momentje!

Een ‘heb-ik-weer-momentje’, ik denk dat iedereen wil z’n momentje heeft. Maar ik lig hier op de bank met mijn been omhoog en ik baal verschrikkelijk van z’n moment.

Ik zal even bij het begin beginnen, want anders zal het een onduidelijk verhaal worden. Tijdens het douche ben ik door mijn rechterknie gezakt, zomaar.. Ja, dat is natuurlijk balen, maar vooral dat ik er daarna niet meer op kon staan. Kon? Ik moet zeggen kan, want ik kan er nog steeds niet op staan.



Het gebeurde op een zondag, eergisteren voor jullie. Ik schrijf dit op maandag, de dag waarop ik het even aan moet kijken van het ziekenhuis. Ziekenhuis? Ja daar ben ik ook nog geweest, want ik heb echt veel pijn. Na mijn bezoekje bij de eerste hulp, gaf hij aan dat hij bang was dat mijn meniscus gescheurd kon zijn. Hier kon hij op dit moment niks  aan doen, omdat ik door de pijn geen verder geen onderzoek kon doen.

Dus ik kreeg krukken mee, zodat ik in ieder geval naar de wc kan strompelen. Ja, strompelen! Want ik ben motorisch niet in orde om op krukken te lopen zeg. Ik ben zo onhandig, maar ik kan me in ieder geval iets verplaatsen. Ik had gehoopt dat vandaag (maandag) de pijn wel wat minder zou zijn, maar helaas. Dit doet echt  enorm zeer zeg! 



Ik hoop niet dat er iets met mijn meniscus is en dat de pijn morgen, voor jullie vandaag, minder zal zijn.  



Q: Wat is jouw heb ik weer momentje?

Liefs,

Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten