18 juni 2014

Heb-ik-weer-momentje #2

Vandaag heb ik voor jullie weer een Heb-ik-weer-momentje, omdat ik alsnog met mijn been omhoog zit. Ik zou graag foto’s willen maken voor een artikel, maar dat gaat nog even niet lukken.



Gisteren (maandag) ben ik terug gegaan naar de huisarts. Ik schrijf dit op dinsdag, maar jullie lezen het op woensdag. Om het even duidelijker te maken. Ik ben terug gegaan naar de huisarts, omdat ik erg veel pijn had. Nu heb ik zwaardere pijnstillers gehad, ik had diclofinac en nu heb ik tramadol. Nou die tramadol werkt top. Volgens mij kan je mij met een koekenpan voor me hoofd  slaan en zou ik werkelijk alleen maar roze olifantjes zien vliegen. Het nadeel is wel ik ben er suf, maar de erge pijn is weg. Het lijkt nu of iemand enorm hard op mijn knie drukt. Dat is wel te houden.

Morgen moet ik terug naar de huisarts, want dan kunnen ze verder onderzoeken. Door de pijn konden ze bij mij niet verder onderzoeken, wat nogal frustrerend is. Je hebt pijn, maar ze kunnen door de pijn niet zien wat het is. Voor mij klinkt dat heel tegenstrijdig, maar aan één kant begrijp ik het ook wel.
Ik ben erg benieuwd of ik morgen zal weten wat het is, maar dat is morgen. Nu zit ik nog op de bank, gelukkig met mijn laptop. Wat ik vooral aan het doen ben is blogs lezen, youtube video’s bekijken en documentaires kijken. Ik heb er net een gezien, waar ik best van onder de indruk was. Namelijk de documentaire: Het best voor Kees. Dat gaat over een autistische volwassen man. Ik vind het ook ontzettend knap van die ouders, dat zij ondanks hun leeftijd altijd goede zorg hebben gegeven. Ik zal zeker als je interesse hebt in autisme, deze documentaire gaan kijken.



Er zijn vast meer mensen die thuis zitten, of ziek zijn of met een blessure zoals ik. Wat doe jij dan? Laat het me even weten, zodat ik me zeker niet ga vervelen.


Q: Wat zou jij doen als je ‘ziek’ op de bank zit?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten