16 juni 2014

Photo Dairy #30

Vandaag is het weer maandag, dus tijd voor een nieuwe Photo Dairy. Het gaat weer super snel, want dit is nummer 30 alweer. Maar ook deze week heb ik weer een aantal foto’s voor jullie.


Zondag:  We wisten niet wat we wilden eten, dus het werd van alles en nog wat. Mijn vriend vond het weer nodig om mijn zijn vingers in beeld te gaan, haha!


Zondag:  In de avond gingen we naar vrienden, waar we gezellig een spelletje hebben gedaan. Ik heb geen idee meer hoe dit spel heet, maar ik was in ieder geval laatste. Het was een lastig spel, want je moest ook anderen in de gaten houden.


Maandag: Een maandagmorgen-selfie. Weer een nieuwe week, met nieuwe kansen.


Dinsdag: Ik ging vandaag vroeg naar bed, want ik was enorm moe. In bed heb ik nog even een schets gemaakt voor een canvas-tas die ik nog wil maken. Ik kreeg er super reacties op, nu nog een begin maken. Helaas heb ik het een beetje druk, dus even uitstellen tot mijn vakantie denk ik.


Woensdag: Vandaag had ik even een baaldag, maar ik fleurde mezelf op door lekker voor mijn site aan de gang te gaan. Ik heb video’s opgenomen, foto’s gemaakt en lekker artikelen geschreven. Dan kan ik heerlijk ontspannen en me hoofd leeg maken.


Donderdag: Ik had vandaag een werkdag van 8.00 – 22.00, dus ik was gebroken toen ik thuis kwam. Ik ben meteen me bed ingekropen. Het is geen aanrader zulke dagen, want ik ben er nog steeds moe van.


Vrijdag: De ochtend was zwaar, ik had amper het gevoel of ik had geslapen. Dus een zwart-wit foto. Mijn wallen waren zo blauw dat ik er ziek uit zag, dan zeg ik lang leven de make-up!


Vrijdag: Ik moest al me energie bij elkaar rapen en me klaar maken voor de geweldige wedstrijd tegen Spanje! Ik was er helemaal klaar voor.


Vrijdag: We gingen bij een vriend kijken, die had al mooi  oranje-zeil binnen liggen. Helaas moest ik meteen na de wedstrijd naar huis, ik had een migraine aanval. Die lange werkdag van donderdag ging me niet in mijn koude kleren zitten. Gelukkig viel ik snel in slaap.


Zaterdag: Ik voelde me al iets beter en moest mijn nagels even bijwerken. Voor de rest heb ik extra rustig aan gedaan, want ik  had nog steeds hoofdpijn. Ik ben naar mijn ouders geweest, omdat mijn moeder jarig was. Dus het was wel een gezellige dag!


Zaterdag: Zo voelde ik me nog in de ochtend, echt bleh! Maar als je niks doet wordt het alleen maar erger, dus even een beetje actie en toch rustig aan doen.

Q: Hoe was jouw week?

Liefs,

Silvia        

Geen opmerkingen:

Een reactie posten