19 juni 2014

Heb-ik-weer-momentje #3

Ja, weer een Heb-ik-weer-momentje. Ik wilde jullie even op de hoogte stellen, want ja zoveel anders kan ik op dit moment niet.



Ik ben vandaag weer bij de huisarts geweest en daar heb ik gelukkig goed nieuws gekregen. Omdat de pijn door de medicatie te doen is konden ze nu beter onderzoeken. Het goede nieuws is dat ik niks heb gescheurd. Hier was ik een beetje bang voor omdat het z’n pijn deed/doet. Ik heb mijn pees verstuikt, waardoor mijn pees en de aanhechting daarvan enorme zeer doet.

Nu moet ik afbouwen met de medicatie en langzaam gaan bewegen. Uiteindelijk zal ik dan weer pijnloos kunnen gaan lopen.  De arts schat in dat het ongeveer 14 dagen zal duren. Ik hoop dat het zo snel gaat en dat het niet met behulp van de fysio hoeft, maar we zullen zien.



Ik ben blij dat alles heel is en ik zal nu voorzichtig de oefeningen doen en uiteindelijk weer lopen.


Q: Heb jij weleens iets flink verstuikt gehad?

Liefs,

Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten