12 juni 2014

Fogan Eyeshadow 05

Vandaag heb ik voor jullie een review van een oogschaduw van het merk Fogan. Ik was al helemaal in de wolken van de nagellak van dit merk, maar ik kon ook de oogschaduw niet laten liggen.



Het is een palette met vier kleuren die deze lente helemaal in zijn, pastelkleuren. Dus natuurlijk is dat het uitproberen waard, zeker als het product maar €1 kost. Dan kan je nooit een bult vallen. Het is het palette nummer 05



Ik heb twee ooglooks gemaakt, eentje zonder de oogschaduw vochtig te maken en de eyelinerlook, daar heb ik de oogschaduw vochtig gemaakt. Door het vochtig maken van de oogschaduw, komt de kleur beter uit.  Voor de rest is de oogschaduw mooi van kleur en heeft ook de lichtere kleuren een mooi pigment.



Hier zie je de ooglook die ik heb gemaakt, zonder de oogschaduw vochtig te maken. Ik heb de witte kleur aangebracht in mijn binnenste ooghoek. De mint groene kleur heb ik op het bewegend ooglid aangebracht en de paars heb ik in de arcadeboog. Ik heb een wing gemaakt met de kleur violette.



Bij deze look wilde ik een mooie wing. Meestal hebben mensen een zwarte wing op, maar ik wilde een gekleurde die meer bij de lente/zomer past. Ik ben begonnen met de kwast iets vochtig te maken, zodat ik met de kleuren kan knallen. In mijn binnenste ooghoek ben ik begonnen met wit, daarna mint groen, paars en als laatste violette.

Wat ik erg leuk vind aan dit palette, is dat je er alle kanten mee op kunt. Je kan er een zachte en rustige look van maken, maar je kan er ook zeker mee knallen. Ik denk dat iedereen met dit palette een eigen look kan maken.

Q: Welke ooglook vind jij het mooist?

Liefs,

Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten