18 april 2014

Ploggen #7

Vandaag heb ik weer voor jullie een plog!

Goedemorgen! Vandaag is het dinsdagmorgen en ik ben net wakker. Ik zie er echt enorm moe uit. Helaas ben ik dit de laatste tijd ook, omdat ik echt verkouden en niet helemaal fit ben.
Mijn haar even 'normaal' doen, voor zover het normaal zit.
Ik heb niet veel make-up op, dat doe ik meestal niet als ik niet helemaal fit ben. Dan ben ik meestal aan het snoozen waardoor er niet echt tijd voor is.
Helaas werd ik wakker en werd ik verwelkomt door de afwas. Ik heb niet altijd zin om af te drogen, dus vind ik het handiger om  het te laten opdrogen weer in de kast te zetten. Op zich is dat best lui.

 In de ochtend kijk ik altijd naar het ontbijtnieuws en dan ga ik ontbijten. Ik vind het het leukst met Jan de Hoop, want die maakt tussen het nieuws door nog leuke grapjes.

 En dan is het tijd voor het ontbijt! Dit is trouwens mijn ontbijt, zonder chocola. Ik ben, nadat ik mijn artikel over ontbijt heb geschreven, aan het minderen met chocola en dat gaat best goed!
 Selfie-time!
 Dit keer was ik zo lui, dat ik met de lift ging!
 Fiets uit de schuur..
En de heuvel op fietsen naar mijn leuke schooltje!
Ik had tussendoor geen tijd om foto's te maken, ook is het niet handig om dit op school te doen. Dit is het slot van het schuurtje waar de fiets in staat. Want nu ben ik al weer fijntjes thuis na een dag werken!
 Toen ik thuis kwam waren de meubels er! Ik was zo blij dat we eindelijk de meubels hadden in ons huisje. Nu is het steeds meer ons huisje en maakt het de sfeer helemaal compleet! Dit is onze reuze eettafel! (Waar ik op dit moment ook heerlijk aan het werk ben!)
Ons tv-meubel!
Ondertussen was het tijd om even wat te eten. Mijn vriend heeft de hele dag door de meubels in elkaar gezet, dus had ik ervoor gezorgd dat de pauze even het avondeten werd. Dit is een Sonja maaltijd, maar daarover wil ik meer laten weten in een video. Deze komt binnenkort op de site!
 Een mooie dressoirkast!
 En een mooie bergkast, waarin we ons servies kwijt kunnen!
Het einde van de dag was ik helemaal gesloopt.
Ik vond het heerlijk dat alles stond en dat het ook al minder hol klinkt in het huis. Het krijgt nu echt een eigen stijl, het is steeds meer ons huisje!
Zaterdag mogen we de eetkamerstoelen halen en over een aantal weken komt onze bank. Alle beetjes bij elkaar, zodat ons paleisje helemaal afkomt!















Q: Wat vinden jullie van onze meubels?

Liefs,
Silvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten